süper yengem ve ben

slm mrb arkadaşlar benim yaşadığım olay amcamın karısı ve benim aramda geçen müthiş bir olay ne zaman amcamlara gitsem eşi yani yengem bana çok yakın davranıp bana çok ilgi duyuyor ve bu yakınlaşmalarını tüm aile bireyleri de görüyor görmezden gelselerde yengen sana niye bu kadar yakın diyorlar bende anlam veremiyorum bu olaya ama vücudunun her noktasını bana resmen değdiriyor bende bu olaydan hem hoşnut olup hemde kendime olan güvenim artıyordu yengem 42 yaşında ama kimse 42 yaşında diyemez 20 lik kız lara taş çıkartır bir gün onun evde yalnız olduğu bir anda gittim ve odada oturmuş tv izliyordu bende yanına oturup eleyip okşamaya başladım sen ne yapıyorsun dur saçmalama gören olacak falan demeye başladı bende milettin önünde bana sürtünmelerin ney ozaman gibi laflar ediyorum ve bu vermek istemiyor ben üstümü değişip geliyorum deyip yatak odasına gitti bende 1 2 dakika içinde peşinden odaya bir girdimki aman tanrım bu ne manzara kırmızı tanga ve kırmızı südyen üzerinde başka hiç bir şey yok ben hemen yanaştım buna ve öpmeye başladım dur yapma falan derken amına elleyip parmak atmaya başlayınca bu kendinden geçmeye başladı ve alıp yatağa yatırdım öpüp okşadıkça amından sular gelmeye başladı oda benim fermuarımı açıp sikimle oynamaya başlayıp ağzına alıp sax o yaparken 69 pozisyonuna geçtik ama amında 1 tane dahi tüğ kıl olmayan taş gibi sımsıkı bir amı vardı ve daha fazla dayanamadı sok demeye başladı gelen olur korkusu vardı ve ben yengemi altıma alıp bacaklarını omuzuma alıp sikimi amına dayadığımda hiç bozulmamış kız amı gibi daracık bir deliği olan müthiş bir şey ile karşılaştım ve zor bela içine sokmuştum ve okadar zevk alıyordumki anlatamam bunu ikimizde zevkin doruklarında uçuyorduk ve onun aniden kasılarak gelmesi amından akan zevk suları bana sen sakın içime gelme hamile kalırım demesiyle taş gibi olan memelerini boşalmam bir oldu sonra yeniden sikimi yalaken azdık ikimizde ve götünden hiç yedinmi dedim hayır dedi ve domaltığım gibi götünden sikmeye başaladım şimdiyse yangemin hem götünü hemde amını sikmekteyim ama fırsatını buldukça 2 miz de sikişmek için randevüleşip buluşuyoruz ve göhüsleri taş gibi amı daracık hiç sikilmemiş gibi kalçalar müthiş yok böyle bir kadın benim eşim 29 yaşında ona bile yengem nal toplatır yengemi hiç sikmemişiz gibi ve 2 tane çocuğu o duğurmamış gibi çok diri bir kadın geçen hafta YENGECİĞİMİ arkadaşımın bağ evine atıp sabahtan akşama kadar siktiğim anımı daha sonra yazacağım arkadaşlar görüşmek üzere hepinize sex dolu günler byy.
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

kapalı yengem kendini sikmemi istedi

Selamlar Mobil Porno Hikayeleri’un sevgili seks okurları; Ben melih. 24 yaşındayım. Okuyacağınız olay gerçekten başımdan geçmiş bir olaydır, hayal ürünü değildir. Olay türbanlı olan yengem Serapla ilgili.Yaz tatillerinde Kuşadasına , dayımların yanına gidiyorum tatil için. Bundan iki sene önceydi. Yine tatil için dayımların yanına gitmiştim. Dayımların evi iki odalı. O sırada dedemler de dayımlaraydı. Doğal olarak odaları paylaşmak zorundaydık. Dayımın kızı dedemler gidecek diye onlarla yatmak istedi. Bana da yengem ve dayımın odasında yere yapılan yatak düşmüştü. Aklımda kötü bir niyet asla yoktu, odaya girene kadar. Yengem yatağın bana doğru olan kısmına yattı. Üzerinde geceliği vardı ve yazlık pike örtünmüştü. Sigara yaktık birer tane. Dayım daha iş yerini kapatıp gelememişti. Sigara faslında yengemle konu kızlara falan geldi. “Aslan gibi çocuksun, neden evdesin yabancı dilinde var, dışarıda turist avlasana” dedi. Ben de ona “Hastalık vs. bulaşmasından korkuyorum “ dedim. Bana “ Yok daha neler” dedi. “ Tabi keyfin yerinde, hastalık kapma derdin yok, sen doya doya yapıyorsun” dediğimde muzipçe güldü. O sırada dayım eve geldi. Benim sigara içmeme çok kızdığı için ben hemen sigarayı söndürüp uyudu numarasına başladım. Daha sonra odaya geldi. Kapıyı kapattı. Yatağa yattıktan sonra yaklaşık 15 dakika kadar falan o günkü iş yerinin durumundan falan bahsetti. Diğer tarafa yattığından ve ben yataktan daha aşağıda yattığım için dayımı göremiyordum. Daha sonra yengeme “ Yapma Serap, Melih burada” dediğini duydum.( ) Tabiki kulak kesilip dinlemeye başladım. Yengem ona “ 8 gündür yapmadık, reglim dün bitti, hadi!!” dediğini duydum. Daha sonra şapırtılar gelmeye başladı. Sanırım öpüşüyorlardı. 1 dakika geçmeden yengem “ Hemen hazırola geçtin, birde yapma diyorsun” diye dayıma takılmaya başladı. Dayım “üste çık” dediğinde, yengem Serap “olmaz, görebilir” dedi. Ve o sırada geceliğini sıyırıp külotunu çıkardı. Külotunun sadece beyaz olduğunu görebildim. Müthiş derecede azmıştım.daha sonra biraz daha yan tarafa kayıp bacaklarını açtı ve dayımın bacaklarının arasına girdiğini gördüm. Yaklaşık 3-4 dakika geçti geçmedi dayım “Orospumsun benim” diyerek boşaldı. Birer sigara daha yaktılar ve daha sonra dayım duşa girdi. O sırada yengem bana dönüp “Uyuyor musun?” diye sordu. Ses çıkarmadım ama gözlerimi açıp ona bakıyordum. ( ) Yengem şortumun önüne bakıp “Tuvalete git, rahatla yoksa ağrıdan uyuyamazsın” dedi. Gerçektende ikisinin de uyuduğuna emin olduktan sonra tuvalette boşalıp öyle uyudum. Ertesi sabah dedemler gidecek diye erkenden kalktık. Her şey normaldi. Kahvaltıdan sonra vedalaştık. Dayım dedemlerle beraber gitti, oradan da dükkana gidecekti. Evde yengem, dayımın 7 yaşındaki kızı ve ben kalmıştım. Dayımın kızı daha uyanmamıştı. Herkes çıkınca bende tekrar dayımların odasında yattığım yer yatağına uzandım. Çok sıcak olduğu için sadece şortum vardı. ( )Üzerimde çıplaktı anlayacağınız. O halde uzandım. Uyumaya çalışıyordum ki yengem odaya girdi. Vantilatörün derecesini yükseltip türbanını çıkardı. Gelip yatağına uzandı. Daha sonra bana dönüp “ Dün gece nasıldı sence?” dedi. Çok şaşırmıştım. Aklımda bu konuyla ilgili hiçbir sorunun hazır bir cevabı yoktu. Sadece “Çok kısa sürdü” diye cevapladım. “En büyük problemimiz de bu” diye cevapladı. “ Neden?” diye sordum. “Bana kalsa neler yapıcam ama dayın istemiyor. Çok tutucu bu konularda, yoksa uçururdum onu” diye güldü. “Kendine çok güveniyorsun” dediğimde geceliğini beline kadar sıyırıp külotunun üzerinden amını okşayarak “ Daha hala gerdeğe giren genç kız gibi sıcak ve darım.” dedi. “En çok neyi yapmak isterdin?” diye sordum. “Ağzıma alıp doyasıya yalamayı ve ağzıma boşaltmayı, dayın bunu hiç yaptırmadı bugüne kadar ” diye cevap verdi. Bende “Önemli olan ağzına alıp boşaltmak değil, onu herkes yapıyor, önemli olan ağzına dolan dölleri yutabilmen” dedim. Yanıma inip şortumu çıkardı, ve yarağımın başına bir öpücük kondurdu. Daha sonra bana dönerek( ) “Deneyelim” dedi ve deliler gibi oral seks yapmaya başladı. Bugüne kadar çok kıza oral seks yaptırmıştım ama hiç birisi bu kadar istekli yalamamıştı. Deliler gibi yalıyor ve eliyle de masturbasyon yaptırıyordu. Az sonra ağzına boşaldım ve tüm döllerimi yuttu. Birer sigara yaktık ve bitene kadar hiç konuşmadık. Sigara biter bitmez bacak arasına daldırdım kafamı. Pamuklu, beyaz, önünde çiçek şeklinde küçük bir danteli olan külotunun üzerinden kadınlığını yalamaya başladım. Yaklaşık 3-4 dakika böyle devam ettikten sonra külotunu diz kapaklarına kadar sıyırıp bacaklarını omzuma alıp amının tamamına seri ve sert dil darbeleri atmaya başladım. Belini bir yılan gibi kullanıyor, kıvırıyordu. Beyaz, sperm gibi akıntısı ağzıma gelmişti. Ona göstererek bende onun akıntısını yuttum. Daha sonra yukarı çıkıp geceliğinin yakasını sıyırıp göğüslerini öpüp okşamaya başladım. 1-2 dakika da böyle geçtikten sonra kasıklarım patlama noktasındaydı. şortumu sıyırıp bir hamlede ve sertçe içine girdim. Nefes nefese ve son hızla içine girip çıkıyordum. Ve birden içine patladım. Üzerine yığıldım kaldım bir süre. Hamile kalabilirdi. Akşam hallederim ben dedi ve gece yine ikna edip dayımla birlikte olmuş ve içine boşaltmış. Tatilden sonra konuştuğumuzda kürtaj olduğunu söyledi ama benden mi dayımdan mı belli değil. Bize gelecekler bu sıralarda. Bakalım o zaman ne olacak.
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

**tangalı halam ve yengem**

herkese merhaba .sex okurları . halam 35 yaşındadır. amcam gece işe gittiği için yengemin yanında yatardım.günlerden salı günü halam yengemlerde banyo yapıyordu . yengem uykuya dalmıştı.bende halama banyo kapı deliğinden baktım ne göreyim halamın kıllı esmer amı.ben daha bakarken yengem beni gördü.yengem şok oldu.benim yarak zaten taş gibi olmuştu.yengem benim maryoyu gördüğünde bayılacaktı. 25 cm’dir.yengem beni kendi yatak odasına aldı . benim maryoyu ağzına aldı süper yalıyordu.birden halam içeri girdi şok oldum.birden kaçmaya çalıştı ama ben tuttum.içeri aldım.halamı zaten hep arzuluyordum sonda hayallerime kavuştum.yengem yaramı yalıyor, bende halamın kıllı amını yalıyordum. birden halam kaltı ve sok dedi. bende 69 pozisyonu aldırdım.ve tam sokıcaktım ki amına bakire olduğunu söyledi. bende olsun dedim.ben yavaş yavaş halamn amına girdim.ve sonunda halamın içindeydim.amı çok dardı. gidip gelmeye başladım.ve kızlık zarını bozdum.halamın içine yanlışlıkla boşalmıştım.sırada yengem vardı onunda götünden sikecektim.onu yüz üstü yere yatırdım . amcam hiç götten sikmemişti yengemi. kremi aldımdaha sürmeden halamın ağzına verdim,sonra kremi sürdüm . sonra yavaş yavaş götüne girdim.birden çıklık attı . ödüp koptu komşulara ses gidecek diye. ama neyseki ses gitmemişti.yengemin götünde gidip gelmeye başladım. hem halamın götünden hem amından sikiyordum, yengeminde öyle.sabaha kadar sikiştik sabah saat 07.00 kalktım ve yarrağım halamın götünde kalmıştı,parmağımdayengemin amında kalmıştı. 1 saat kadar da sikiştik . ondan sonra banyoya girdik oradada her ikisine birer posta kaydım. saat 09.00’a kadar toparlandık. saat 08.00da 15’er dakika hem halam üstümde oturuyor,hemde yengem oturuyor üstümde. bir postada halamın amına kadım öyle zaten en fazla halamı aruladığım için en çok halamı sikiyordum.saat oldu, 08.30halam benim üstümde hem götüne hemde amına kayıyorum. amcam zile bastı toparlandık. benle halam sikişirken yengem sabah kavaltısını hazırlamıştı. amcam geldi o muhteşem an bitti. ama yine hep şikişiyoruz hep aynı haraketlerle. busefer en fazla yengemi sikiyorum. anemde bize katıdı o hikayeyi size sonra anlatırım. İYİ GÜNLER . İsim : cezai

yengem kendii istedi

Slm benn suan 18 yasındayım.bundan 1 ay önce yazlıktaydık.tabiiki yengemlerinde baska ewlerii vardıı ama bize yakındı.annemin babamın ist gitmesi lazımdı.bende ewde tek duruyodum.sonra ben yengemlerde kalacaktım.yengem 22 yasında idi.dayım ölmüşdü.yengemin ikitane çocuğu vardı.biri 10 biri 4 yasındaydı.yengem hadi denize gidelim demişdi.bizde tamam dedik.ve denize gittik ben yengem yeğenlerim.yengem dediii aaa benn ewde çorbanın altını söndürmedim dediii gidim söndürüüm deidi. gittii gelmedi 2 saat oldu. ben yeğenlerime dedim siz burda beni bekleyein ben geleceğim dedin annenize bakım geliyorum dedim.onlarda tamam dedi.ve gittim yengem mersmm denize girmeyekmiş.evin kapısını açık gördüm.ve açdım.bende tabii yengeme hastaydım.onu sikmek istiyodum.yengeme bi baktımm mutfakda halıya küçük küçük doritoslar düşmüş.bende bu fırsat deyip yengem adeta domalmısdı tabii ve engemin arkasına geçip o an yengemin götüne abandım.ahhhhhhhhhhhhh dediiii.ve yengemii tutup hemen koltuğa yatırdım ve öpüşmeye basladım.ordan memelere ordan da amına girdim yengemmm bosalmısdıı.sonrada amını bi güzel siktim.burda anlatıyorum ama şimdide yengem yanında yarrağımı yalıyoo.yengem sik benii erennn sik benii erenn diye bağrıyoduu bende bi güzel siktimmm yengem zevktennn 4 köşe olmusduu.şimdide 16 yasındakiii kusenime göz diktim.yengeme deidmmm onu buraya çarıp kusenim e tecavüz etcem.şimdilik bu kadar
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

yengem ve ben

Yengem ve ben merhaba ben coşkun… 21 yaşındayım ve istanbulda oturuyorum.yengemde 38 yaşında.ama tam bir porno yıldızı tipi var. direk olaya girmek istiyorum.bu olay geçen hafta başlayıp hala devam etmekte. benim harika bir yengem var.yaş 38 ama 22 gibi gösterir.amcam otun tekidir.yengemi tatmin edemiyo olucakki yengemin gözü dışarlarda. bir gün amcam işteyken yengemlere gittim.yengem yemek hazırlıcak ve yemek yicektik. yengem mutfakta yemek hazırlarken bende içeride televizyon izliyodum.bi ara beni içeri çağırdı.nevar diyerek yanına gitmek istemedim.tekrar çağırınca sinirlenerek yanına gittim ama sonra sinirlendiğime pişman oldum.ne oldu yenge diyince bana biraz yardım et dedi.tabi dedim. yukarıdaki raftan tabakları indir dedi.bende uzanırken sikim kalçalarına sürttü.önce yanlışlıkla olduğunu düşündüm.daha sonra ben orda uğraşırken bu sefer o mis kokulu amını kalçalarıma sürdü.bu sefer çok fena azmıştım ama sonuçta yengemdi.sikim ona kalkmazdı.sikim taş gibi olmuştu.adeta şortu delicek gibi duruyodu.bunu yengem gördü.güldü ve geçti. ama beni azdırmıştı bi kere.o tezgahın önünde uğraşırken arkasına geçtim kalkmış sikimi tam kalçalarının arasına yerleştirdim.önce çok korktum nasıl bi tepki verir diye ama orospu bendende azgınmış.ne olduğunu anlayamadan kendimi yatakta buldum. üstünde etek vardı.yavaş yavaş sıyırıp aynı zamanda her yerini yalıyordum.ve en önemli yere gelmiştim.altında kırmızı bir kilot vardı eteği icene sıyırdıktan sonra çıkardım.üstündeki badiyide çıkartınca kırmızı südyen ve kırmızı kilotla karşımda kaldı. harika görünüyordu.südyeni çıkardım.kilodu çıkardım sırılsıklamolmuştu.adeta akıyordu.o da benim üstümü çıkardı.sikimi hemen ağzına aldı.yaklaşık 10 dakika yaladı.ben dayanamadım ve ağzına boşaldım. sıra bendeydi amına ağzımı yaklaştırdım müthiş kokuyordu.bende bi 10 dakika yalamışımdır.sanki ilk defa sikişiyormuş gibi inliyordu.bir şiddetle ağzıma boşaldiki sormayın.bu dakikaya kadar hiç konuşmamıştık sadece vücutlarımız konuştu. daha sonra bacaklarını havada birleştirip amının darlaşmasını sağladım.kafasını dayadığımda müthiş bir oh sesi çıkarttı.ben sesi duyar duymaz yine boşaldım.ama adeta azmıştım.kafasını soktuğumda elleriyle yatağı sıkıyordu. birden kökledim müthiş bir şekilde bağırdı.biryandanda dahada sok içimde kaybol diyodu.bu orospu beni delirtiyo ben ise ona zevk vermek için kendimi öldürüyodum.o şekilde abartısız 20 dakika siktim ve içine boşaldım. bende hal kalmamıştı ama o hala sik beni diyordu.sonra ters çevirip altına yastığı koydum ve kalçalarını yalamaya başladım.bir yandan ne olur götümü sikme diyor bir yandan amını okşuyordu.çok acımıştı heralde. baya bi yaladıktan sonra kafasını deliğe dayadım ve yavaş yavaş kafasını sokmaya başladım.kafası girdiğinde belliki çok acımıştı.kaçmaya çalışıyordu.birden kökledim yine müthiş bi çığlık ve kan.hızlı bir şekilde pompalıyordum. gözlerinden yaş götünden kan geliyordu.o şekilde bi 5-10 dakika siktikten sonra tam boşalırken çıkartıp ağzını getirmesini söyledim.içine soktun ve müthiş bir şekilde ağzına boşalıyordum.oda hepsini içiyordu.bugün yine sikmeye gidicem bana dua edin arkadaşlar.bir dahaki sefere görüşmek üzere… bayanlardan e-mail bekliyorum [email protected] Gönderen: coşkun

yengem ve karim siktim

|Gündüz genelde eve gelmeyen biriyim birgün öğle vakti eve gelmem gerektiğiiçin evin yolunu tuttum eve geldiğimde anahtarım olduğu için kapıyı kendim açtım ve içeri girdim evde sanki kimse yok gibiydi fakat banyodan bi anda sesler gelmeye başladı bir anda adrenalinim fırladı kalbim çok hızlı atmaya başlamıştı ki yavaşça seslerin geldiği banyoya doğru ilerlemeye başladım banyonun kapısı hafif bir şekilde aralıklı idiiçeirsi görünüyordu kafamı uzatım içeriye baktığımda şok oldum eşim ve abisinin hanımı banyoda çırıl çıplak birbirlerini okşuyorlardı önce çok öfkelendim saniyeler ilerledikçe müthiş bir şekilde tahrik oluyordum ve dayanamadım soyunarak banyoya girdim karım ve yengem beni görünce çok korktular fakat gözleri kocaman kalkık aletimi görünce anladılar onları becermek için geldiğimi önce sikimi yengemin ağzına verdim sonra karımın ağzına vererek yengemi yalamaya başladım çok tatlı şeftalisi vardı. devamı daha sonra
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

Yengem Abime Verdi

Selamlar ben Murat 23 yaşında genç bir delikanlıyım sizlere yaşadığım şahane anlatmak istiyorum. Ben üniversite öğrencisiyim. Aslında çok hoppa bir erkek olduğum söylenemez ancak başıma gelen bu olaydan sonra tamamen hoppa biri oldum çıktım diyebilirim. Çünkü azın yengem bana öz güven kazandırdı ve beni delirtti. Gelelim hikayeme. Ben bundan 2 yıl önce üniversiteye başladım aslen Yozgatlıyım ancak okulum İzmir’de olduğu için 4 yıldır evli olan ve İzmir’de yaşayan abimin yanında kalmaya başladım. Başlarda yengemden çok çekiniyordum ancak daha sonraları açılmaya başladım. Yengem bana çok yakın davranıyordu onun bu halleri benim rahatlamamı sağlıyordu.
Abim yoğun iş temposunda çalıştığı için biz genelde yengemle birlikte vakit geçiriyorduk. Abim gündüz gidiyor gece geliyordu. Biz yengemle çok iyi anlaştığımız için sıkılmıyorduk ancak yengemim bana olan yakınlaşması benim dikkatimden kaçmıyordu. Aklıma gelenlerin başıma gelmesi de çok zaman almamıştı. Abim 1 haftalık tatil almıştı ve tatil zamanını sürekli evde geçiriyordu ben o evde olduğu için ikisi birlikte zaman geçirsin diye eve geç gidiyordum. Eve geldiğimde de hemen odama geçip yatıyordum. Ancak bu böyle devam ederken ir gece ben yine eve geç saatte geldim ve yengemle abimin odasından sesler geldiğini duydum. Önce kulak vermedim ancak sesler artınca kapının önüne geçerek dinlemeye başladım.
Abim ve yengem sikişiyorlardı onların seslerini duydukça bende azmaya başlamıştım. Sesler sakinleyince hemen odama geçip yatağıma yattım. Ancak aradan biraz zaman geçmeden yengem benim odama geldi ve üzerinde hiçbir şey yoktu. Çırılçıplak olan yengem karşımda duruyordu benim yarak iyice havalanmıştı. Yengem hemen yatağa yanıma geldi ve benim havalanmış olan yarağımla oynamaya başladı. Sanki içimden bir şeyler kopuyordu. Yengem daha az önce abimle sikişip benim yanıma gelmişti. Yarağımı ağzına alan yengem bana harika zevkler yaşatacağa benziyordu. O yarağımı yalarken bende onun göğüslerini okşamaya başladım. Daha sonra zevkin verdiği hırsla yengemi altıma aldım ve göğüslerini yalamaya başladım. Zaten ben göğüslerini yalarken yarağım onun amına çoktan girmişi o gece yengemi defalarca sikerek amına boşalmıştım şimdi yengem amile ve umarım benden değildir.
 

yengem benim

Herkese merhaba Anlatacigim olay yengemle ilgili Ben daha 12yasindayken yengem ailemize katildi tabi o zamanlarda sexe pek ilgim yoktu dergilerle falan zamanimiz geciyordu .Ama ne zaman yasim ilerledi sex arzularim da gelisti cok utangac bir cocuktum hic bir kiza acilamiyordum cevremdeki tek kadin yengem ve ailemdi bende careziz yengemi arzuluyordum ama onu sikecem hic aklima gelmiyordu belki hepiniz gibi banyoda kilotlarini koklardim 31 cekerdim frikiklerini beklerdim sofra sererken gotune bakardim Zaman gectikce ben aklimi yitiriyordum artik varsa yoksa yengemdi hic bir yere gitmiyordum hep evde duruyordum ama beni en deli eden geceleri abimle sikismelerini dinlemek beni cildirtiyordu artik dayanacak gucum kalmamisti bir plan kurup yengemi sikmekti aklima ilk gelen santajdi onun cikplak fotoraflarini cekip santajla onu sikebilirdim. banyoya oyle bir tesisat kurdum ki inanamazsiniz orada makina oldugunu kimse bilemezdi yengemin banyo yapacagi iple cekiyordum ve bekeldigim gun pazar gunu geldi yengem ogleden sonra banyoya girdi bende direkt odama makinnamin basina yakalsik on fotoraf cektikten sonra odadan ayrildim evin bos oldugu bir gun makinami cikartip fotraflari almaya gittim Muthis cikmislardi yengem et cikmisti cirilciplak AMI GOTU hep meydandaydi bunlarla guzel bir 31 cektikten sonra bunu kullanmamdaydi yengemle yalniz kalmaliydim bunu bekledim evde kimse yoktu yaz oldugundan butun aile asagida dolasiyordu yengemin yaninna gittim yenge bular ne dedim tabi yengem bunlari gorunce sok oldu inanamamisti nerden aldin bunlari diye elimde aldi hepsini alabilirsin yengecigim dedim bende daha bunlardan cok var dedim ne diyorsun sen valla anladin ……bak yenge sana deli gibi asigim her an seni dusunuyorum her animda sen varsin seni arzuluyorum eger benimle birlikte olursan bunlardan kimseye bahsetmemama hayir dersen seni cumle aleme rezil ederim ne namusun kalir ne serefin dedim biraz durdu kaldi seni abine soyleyim de gor tamam dedim ama bilki bununsonunda ailen yuvan bozulacak buna degerse git soyle.Cok adisin utanmiyormusun?yengeni sikeceksin yenge herseyi goze aldim ben YENGEME evin yanidaki bir otelde randevu verdim o gunu iple cektim benonden otele gidi oda ayarladim yengeme de bir seyler bahane edip evden cikmsini soyledim oda numarasini da soyle yip beklemeye koyuldum aradan yarim saat gectikten sonra kapi caldi kapiya actim yengem karsimdaydi hos geldi dedim iceri aldim cok korkuyordu belliydi titriyordu korkma yenge sakin ol hersey cok guzel olacak goreceksin once biraz oturduk konustuk birseyler ictik yengeme hadi soyun dedim o hala bana yalvariyordu yapma etme diye ama kim dinler yengemi yataga uzattim uzerine ciktim oksamaya basladim yengem artik umudun kesmi kendini bana birakmisti etegini cikartip bacaklarini yalamaya basladim gomlegini de cikarttim memleri oyle guzeldiki hepsini ded agzima almaya calisiyordum kendimi de tamamliyla soydum hadi yenge yalasana beni dedim ve yengemin agzina verdi oyle guzel yaliyorduki hepsini vakumluyordu bu beni deli ediyordu benimki daha dayanamadi oldugu gibi yengemin agzina bosaldi yegem cok tiskinmisti bellliki hic yapmamisti bunu hadi yat deyip simdidide ben seni yalicam dedim yengemin bacakarasina kafayi bi attim tam 15 20 dkk boyunca yaladim dile kolay kac yildir bu ani bekliyordum sikim kendiliginden demir gibi olmustu ve bu siki artik yengemin o guzel ami na sokma sirasi gelmisti HADI YENGE AYIR BACAKLARINI BAK NASIL SIKECEM SENI dedim ve soktum basladim pompalamaya sokup sokup cikartiyordum yengemin ami sirilsiklam olmustu yengemin gozleri kapali bana ayak uyduruyordu BU POZISIYONDAN BIKTIM HADI DOMAL YENGE DEDIM VE YENGEME BIRAZDA ARKADAN SIKMEYE BASLADIM GOTU KOCAMAN OLMUSTU GOT DELI GOZUMUN ONUNDEYDI bense OHHH YENGE COK TATLISIN NE GUZEL AMIN VAR BENI DELI DEIYORSUN BAK YENGE SENI SIKIYORUMdiyordum yengem kasilmaya baslamisti HADI YENGE BOSAL DIYEREK BENDE BOSALDIM mutluluktan ucuyordunm yengem bitti sanip dogrul maya kalkati nereye dedim gidiyorum istedigini aldin dedi olurmu ya daha yeni basladik deyip yengemi yataga geri cektim hadi banyoya deyip kuvete girdik verdim yengemin agzina YALA HADI YENGE diyerek uzattim banyoda yengemi sikmedigim pozisiyon kalmadi tam uc posta da banyoda attim INANIN KI YASAK ILISKI INSANI AZDIRIYOR neyse aksam ustu olmustu bende yorulmustum hadi gidelim dedim ve arabaya binip gittik yolda yengem bana NE OLUR BUNDAN KIMSENI HABERI OLMASIN DIYIP DURUYORDU TAMAM DEDIM AMA SENDE KARSILIGINI VERECEKSEIN DEDIM TAMAM DIYIP NE ISTERSEN YAPARIM DEDI TAMAM DEDIM HADI EVE VARANA KADAR SIKIMI YALASANA YENGECIIIIMMMMMM
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

tatlı yengem

Anlatacağın Hikaye bundan yaklaşık 1 yıl önce oldu ben Almanyadan izine gelmiştim dayımda beni davet etti bende önce dolaşayım sonra giderim dedim ailem geç kalma deyip ısrar etti asıl amacım gündüz kimse yokken gitmekti ve saat 16 gibi dayımlara gidiyordum bu arada yengemin seksiliği düşünüyordum köyde herkes ona hasta idi şimdi 35 yaşında ve çok güzel ve büyük götü vardı bunu düşünürken bir yerde tuvalete girip mastürbasyon yaptım yengemi görmek onunla yalnız kalmak için sabırsızlanıyordum ve eve gittiğimde kapıyı küçük oğlu açtı annen nerede diye sordum o annem yatıyoo deyince ona para verip bakkaldan kendisine çikolata almasını söyledim oda koşarak çıktı içeriye tam girdimki yengem televizyonun karşısında uyuyor ve kırmızı külotu götünü az bir şey kapamış ama sanki ben sikilmek istiyorum der gibi duruyordu elimi götüne attım dayım geldi sanıp neden erken geldin dedi bende ona sarılıp götünü okşayıp öperek hı hııı dedim ve devam ettim O benim yüzümü görmesin diye devamlı kafasını yastığa bastırıyordum bu arada sikimi çıkarmıştım elini sikime atıp oooo çok büyümüş dedi bende yine hıı hııı dedim ve hadi beni sik misafir gelecek dedi arkadan amına girdim ve yengem sen azmışsın daha dün gece sikiştik dedi ve neden sikin bu gün böyle büyük deyip arkasına baktı ki benim kızararak ne yapıyorsun namussuz dedi bende sen sus ve devam et deyip dudağına yapıştım oda zevk almaya başlamıştı ve hadi acele bitir diyordu bende boşaldım hemen kalkıp banyoya kaçtı bende arkasından ve sabunlamış olduğu vücudunu görünce dur ve domal dedim o olmaz dediyse de domalttım ve sabunlu götüne aniden soktum bağırmak istedi ama ağzını kapattım sonra biraz zevk aldığını anlayınca bana hadi hepsini sok ve bitir şimdi biri gelecek dedi bende onu öperek götüne boşaldım ve bir hafta sonra otele götürdüm orayı da size sonra anlatacağım tatlı ve büyük götlü bayanlar lütfen bana yazın
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

Türbanlı yengem sikişte profesyonel

Merhaba Seks hikaye okurları sizlere mükemmel bir geçmişimde yaşanmış hikayemi anlatıyorum. Eminim sizde bu hikayeyi okurken çok hoşunuza gidecek kendinizden geçeceksiniz diyebilirim. Bu durum benim için artık vazgeçilmez çünkü yengeme ne kadar sokarsam sokayım doyamıyorum. Dayım Bana çok güzel bir iyilik yaptı  en büyük iyiliği ise yatak odasından uyuyan yengemin yanına beni göndermesi oldu. Onun yanında uyumaya gittiğimde ise dayım evden çıkıp gitti. Bu bana yengeni sik demekten başka neydi ki? Değerli sikiş hikayeleri okurları okurları ben murat Anlatacagim bu olay 2 ay evvel gerceklesmistir ve tamamiyle gercektir. Bundan iki ay evvel dayim gørkemli bir dugunle dunya evine girdi cok guzel bir gundu hepimiz doyasiya eglenmistik. Yengemin inanilmaz bir guzelligi vardi herkesin gozu ondaydi ve ben yengeme asik olmustum ve dayimi cok ama cok kiskaniyordum.
Dugunun ardindan iki hafta gecmisti dayim beni acilen kendi evine cagirdi cok meraklanmistim dayimin sesi hic iyi gelmiyordu ve korkmustum kotu bir sey olmus olabilirdi. Derhal hic vakit kaybetmeden dayimin evinine gittim eve geldigimde dayim bitkin bir haldeydi belliki butun gece uyumamisti iceriye girdim ve ne oldugunu sordum dayim bana oturmami soyledi ve mecbur kalmasaydim seni cagirmazdim dedi . Merakim giderek artmisti acaba neydi sorun ve dayim sesi titreyerek beni adeta beynimden vuran kelimeyi soyledi dayimin erkekligi yoktu ve iki hafta boyunca yengeme dokunmamisti dona kalmistim hic boyle bir sey beklemiyordum cunku dayim oldukca saglikliydi ve atletik bir yapiya sahipti bunu daha evlenmeden once ailesine aciklamak istemis ama yapamamis ve kaynanasi suphelenmeye baslamis cunku kanli carsafi gerdek gecesinde ona vermemisledi.
Ama ben ne yapabilirm dedigimde dayim ikinci bombayi patlatti evet yengemi ben sikecektim ilk once sok olmustum her zaman hayalini kurup 31 cektigim yengemi sikecektim inanilmaz bir duyguydu bu. Dayim bana kahveye gidegini yengemin yatak odasinda beni bekledigi soyledi ve iki saat sonra gelecegin soyledi ve cikti. Ben heyecanla yatak odasinin yolunu tuttum bacaklarim tir tir titriyodu ilk defa bir kiz sikecektim hemde yengemi sikecektim yatak odasini kapisin actim yengem icerdeydi ve agliyodu iceriye girdim ve soyunmaya basladim ve onada soyunmasini soyledim ama o utandigi icin soyunmuyordu ben uzerim de sadece donumla kalmistim ve benim 21 cm sikim donumdan cikacak gibiydi yanina yaklastim ve dudaklarina saldirdim yengem opusmesi bilmiyordu ama yinede oldukca etli dudaklarinin olmasi nedeniyle bu acigini kapatiyordu hemen onu soymaya basladim gogusleri kucuk ve sivri idi hemen gogusleribni yalayip emiyordum ve yavasca kilodunu cikardim
cok guzel bembeyaz bir ami vardi hemen yalamaya basladim ami yavas yavas islaniyordu ve yengem inlemeye baslamisti artik oda zevk aliyordu ben bu arada donumu cikardim ve hemen yengemin agzina verdim ve kafasini tutarak gel git yapmaya basladim inanilmaz zevke gelmistim ve cok gecmeden agzinda patladim oyle bir patladim ki dollerim sular seller gibi akmisti yengemde az daha kusuyordu hayatnda ilk defa erkek spermi gormustu. Benim durmaya niyetim yoktu sikim hala sertti ve hemen yengemin bacaklarini arasina gectim sag olsun dayim kremi bas ucumuza koymustu kendi sikimi ve yengemin amini kremledim ve sikimi yengemin amina dayadim bir hamlede yengemin amina daliverdim
yengem inanilmaz bir ciklik atti ortalik kan olmustu ben git gelmeye basladim yengemin cikliklarinin yerine inlemeler baslamisti artik oda cok buyuk bir zevk aliyordu ve cok gecemeden sarsila sarsila bosaldi artik yuzu guluyordu yengem gercekten cok guzel bir insandi
neyse sikimi aminda cikardim ve yengemin gotunu yalamaya basladim orayida kremledikten sonra sikimi got deligine yaklastirdim yengem bana izin vermiyordu zayif oldugu icin korktugunu soyledi va caninin cok yanacagini soyledi ama ben dinlemedim getdeligine sikimi yavas yavas sokmaya basladim bagirmaya ve dislerini sikmaya basladi artik tamamen gotune girmistim gotu kaniyordu ama umrumda degildi pompalamaya basladim inanilmaz bir zevkti bu kucucuk bir got bu sekilde yengemi 15 dakika boyunca cehennem azabi cektirdim ve bosaldim bonyoya gidelim dedim banyodada yengemi siktim amina en azindan 5 defa bosaldim. Yikandiktan sonra yengem bana cok buyuk bir zevk aldigini ve onu herzaman gelip sikebilecegimi soyledi dayim bu arada eve gelmisti bana tesekkur etti bundan boyle benim evim seni evin diyerek evin yedek anahtarini bana verdi boylelikle yengemi her zaman sikebirdim.