19 yasinda yigenim

selam bn beren 18 yaşındaım bnim 19 yaşında bi yigenim war bizküçüklükten beri bunla sewişiriz bigün bn bunu aradım we dışarıç.ıkalım dedim tamm dedi biz ormana doru gidioduk bn çok seksi bi kızımoda çok yakışıklı sikişmeye bayılıorum biz ormana geldik webiyerdedurduk bu ban bakıodu bn bunu fark ettim ama bozuntuya wermedimsonra bnde ona döndüm birden dudaklarıma yapıştı harka öpüşüodu bnimndudaklarım onun agzının içnde dillerimiz karışmış şeklde ellerigögüslerimi giiti patlatıcakcxasına sıkıodu harişka bi zewkti bn onunpantolonunu indirdim arabadan indik bn bagajdan bişley almak içinegildimaltımda mini bi etek wardı o hemen arkamdan geldi we altımagirip amımı yalamaya başladı bn kndimden geçtim ayaga klkti we benibagaja domalttı göt deligim çok geniş iki siki bile alır götten girdidirek bn delice inliordum bu inlemelri duydukça dahada hızalnıordusonragöttün çekti amıma kökledi taşaklarını içine soıkmaya çalıştı buarada eliylede gögüslerimi skıo sonra bu çıkardı agzıma werdi bn delicesakso ç.ekiodum harikaydı taşaklarını bile agzıma alıodum bu kafamı dahçok gömmeye çalışıodu sikine sonra bni aldı kucagına we zıplatmayabaşladı bn zıplarknb memelerimde zıplıordu 20 dakika amımda kaldı bnsik bni daha hızlı sik die inliordum harika bi gündü tam 8 poata attımgelin sewişelim kudurgan_232 bni sikmek isteyanlar gels,n sikişlelimgrup anal oral hepsini yaparım

karım 30 yaşında ama ateşli daha yüksek

Merhaba Mobil Porno Hikayeleri seks okurları. ben 32 eşim 30 yaşında.5 yıllık evli çiftiz.Hani şu laf vardırya :ilk başlarda evliliğimiz iyiydi fakat gittikçe monotonlaştı diye..gerçektende öyle.Sex yaşantımız son zamanlarda monotonlaşmıştı..bu anlatacığım olay 20 gün önce yaşanmıştır. ben çalıştığım için izin alamamıştım ve eşimi kız kardeşinin yanına didim e tatile yollamıştım..tabi hergün telefonlaşıyorduk..5-6 gün sonra bana telefonda bir erkeğin onu plajda yatarken kestiğini söyledi.bunu duymak beni çok etkiledi birden.sikimin kalkmaya başladığını hissettim.Neler yaptı diye sordum.hiç dedi gülümsedi..ama bakışlarından belliydi dedi.Bizde eşimle sevişirken hep bir üçüncü kişiden yada evli bir çiftten bahsederdik.ben şaka yollu eşime yakışıklımı bari diye sordum evet dedi çok yakışıklı . hoşuma gitti.eşim de öyle her erkeği kolay kolay beğenmez.ESmer kalıplı atletik ve yüzü düzgün olacak .eşim bu tip erkeklerden hoşlanıyor.boyu 180-185 dedi. telefonu al dedim..sen ciddimisin dedi..evet dedim.manyakmısın sen ya dedi..hani sevişirken istiyordunya dedim.saçmalama o sadece bir fantazi dedi.neyse öyle deyince ben de birşey demedim artık.öylece telefonu kapatık. . tatil bitip döndüler.tabi 15 gündür görüşemediğimiz için yine deliler gibi sevişiyoruz.bağıra bağıra inleye inleye..bi ara eşim. o çocuk çok yakışıklıydı ya dedi.siktir git dalga geçme benle orospu dedim.sevişirken istiyorsun.icraata gelince yok.bir daha yapmayacağın şeyleri söyleme.artık böyle fantazide yok dedim.ya ben çok ciddiyim dedi.nasıl yani dedim.bak ben o çocuğu gerçekten .çok beğendim.ama sen yoksun diye cesaret edemedim buluşmaya dedi.bu lafları duyunca iyice azdım ben.gerçekten istiyormusun dedim.evet aşkım hemde çok istiyorum.amımı başka erkeklere siktirmek istiyorum dedi.Siktir aşkım dedim bende amından başka döllerin sızdığını görmek istiyorum dedim..tamam hemen yarın didim e gidip o çocuğa siktireceğim dedim.ve deliler gibi sevişmemize devam ettik. ertesi gün atladığımız gibi didim e gittik.çocuğun antika eşyalar satan bir dükkanı varmış.oraya gittik bir şeyler alma ayaklarına.içeriye girerken çocuk zaten gülümsedi eşime.( )biz içerisi sakinleşsin diye ha bire oyalanıp duruyoruz.plana göre ben açık açık çocuğa karımı siktirmek istediğimi söyleyeceğim.bunuda söylemek çok heyecan verici ve acayip bir duygu.neyse bi ara çocuk yorulmuşsunuzdur sizlere soğuk bir şeyler ikram edeyim diyerek bizi bölme li olan bürosuna aldı..havadan sudan knuştuk.kimse yoktu dükkanda.serkan dedim.ismi serkı biz niçin geldik buraya biliyormusun dedim..yoo nerden bileyim ki dedi..kalbim deli gibi çarpıyordu.. eşim seni çok beğenmiş.. bu gece buluşmak istiyoruz dedim..ve telefon numaramızı yazmış olduğum kağıdı verdim.hiç bişey demeden kağıdı . aldı ve gülümsedi. sonra aradı saat 22 de otele gelmesini söyledik.eşim seksi giyinmişti.bir karış mini etek vardı altında.bende karımın elllerine ve ayaklarına kırmızı oje sürmüştüm.onu bir başka erkeğe hazırlamak çok hoşuma gidiyordu.üzerinde ise sırtı komple açık bir bady vardı.kapıyı ben açtım.eşimde çok heyacanlıydı.yapmasakmı diyordu.sen bilirsin dedim..bi kereden bişey olmaz dedi.içeriye girer girmez.serkan eşim seni çok beğenmiş sana siktirmek isiyor.sikiverde hevesi geçsin dedim..ama bunları bile konuşmak çok müthiş bişey.tamam dedi.nerde o dedi. içeriye geç dedim.içeriye girer girmez ayakta dikilmekte olan eşimin memelerine ellemeye başladı.ben kapıda olanları seyretmeye başladım.eşim gözlerini kapamıştı bile.memeleri amı götü hertarafına elleriyordu serkan.sonra eşimin eteğini ve üzerini çıkardı.yalamaya başladı.memelrini yaladı.tam amını yalayacaktıki.dur serkan dedim.gel aşkım sen buraya yat dedim.sırt üstü yatttı.bende eşimin amını ellerimle ikiye ayırdım.        
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

teyzem 43 yaşında

selamlarantalyada yaşıyorum teyzemde kalıyorum bir süredir. ama 43 yaşında ve 4 kızı olmasına rağmen hala güzel ve seksidir.hele yaz aylarında onunla denize gitmek inanılmaz bir şey. Neyse deniz hikayelerini sonra yazacağım. Şimdi size teyzemin banyo yaptığı bir günden bahsetmek istiyorum. Bundan 6 yıl önce yai o zamanlar teyzem 37 yaşında ben ise 29 yaşındayız. teyzem banyo yapıyor evde kimseler yok. Ben anahtar deliğinden gözetliyorum teyzemi ince beli dolgun kalçaları ve iri göğüsleri beni çıldırtıyor. onun banyo yapmasını seyretmek onun kendini okşamasını seyretmek gibi eliyor bana ve aletimle oynuyorum. Birden aklıma bir hınzırlık geldi. Teyzeme seslendim şakacı bir tavırla “sırtını sabunlayayımmı TEYZE” diyeoda ne dese beğenirsiniz_ İyi olur vallahi sırtıma elim uzanmıyor yavrum gelde biraz lifle demezmi hemen daldım banyoya elleriyle göğüslerini tutmuş sırtın dönmnüş elinde lif bekliyor lifi aldım sabnladım ve liflemeye başladım önce sırtından tabikii sonra yavaş yavaş omuzlarından öne doğru liflerken bir elimlede kalçasını okşamaya başladım ses çıkarmaı kalçasına bir şaplak vurdum şakalaşarak başlarsam iyi olur diye düşündüm tabiki kahkahayı bastı teyzem_Yapma ulan deli bak döverimdediDövemezzsin dövenmezsin diyerek birkaç tokat daha vurdum kalçalarınave dönüp bana su attıtamam oğlum dedim içimden teyze tava geldi sana verecek doya doya ye oğlum teyzeni dedim kendi kendime bana su atınca ıslandım dolayısıyla_Ya teyze ıslandım gördünmü deyince_üzerindekileri çıkar demezmihemen soyundum sadece külodum kaldı(bu arada şunuda söyleyeyim daha öncede teyzemi liflemiştim ama bu kadar ileri gidememiştim demekki ikimizde azmışız artık)teyzem hiç birşey söylemden saçlarımdan tuttu ve beni küvetin kenarına oturttu”teyze” diyebildim sadece”konuşma yala” dedi ve başımı saçlarımı çeke çeke vajinasına bastrdıyalıyordum ve inanamıyordumyıllardır hep teyzemi becermek fantazileri kurarken şimdi oturmuş teyzemin o dolgun o etli o pembe amını yalıyordum. İnanılmaz tatlı inanılmaz güzel kokuyordu ben yaladıkça inliyordu ohluyor, ahh ah ınnhh sesleri ile beni çılgına çeviriyordu.Saçlarımdan çekerek kaldırdı beni yere havlu serdi beni sırtüstü uzattı ve üzerime çıkıp 69 pozisyonu aldı. Bu ne güzel birşeymiş dedi.Yerim ben bu SUCUĞU diye yalamaya başladı. Doğrusu organım pek büyük sayılmaz 15-16 cm kadar büyüklüğü var. Ama teyzem yalarken öyle ballandıra ballandıra büyüklüğünden bahsedip beni çıldırtıyorduki ben bile kendi organımın inanılmaz büyüklüğü ile onu parçalayacağım dedim kendi kendime . Neyse beni iyice havaya sokmaya çalışıyormuş bunu sonra söyledi ama iyide oldu teyzem gerçek bir fahişe gibi emiyor tatlı bir orospu gibi kunuşuşyor yaladıkça beni delirtiyodu.Ayağa kalkıp küvetin kenarın tutunrak bana kalçalarını döndürdü arkasına geçtim pembe arka deliği zaten sırılsıklam olmştu kendi eliyle sikimin başını göt deliğine yerleştirdi. Ben ani bir hareketle sktum dibine kadar teyzemin harika göt deliğine zaten o kadar dar değildi ve hemen zorlanmadan girivrdi sikim göt deliğinden içeri.Ama nasıl inliyoydu nasıl bağırıyordu. Ben soktukça” YAPMA YAVAŞ SOK” diye bağırıyor ben geri çekilmeye çalışırken “ÇIKMA SOK, DAHA DERİNLERİME SOK YARAĞINI SİK BENİ SİKE SİKE PARÇALA BENİ” diye inliyordu. Daha fazla dayanamıyacağım dedim boşlacağım dedim HAYIR diye bağırarak nasıl çıkardı benim aleti nasıl dönüp önüme diz çöktü ve nasıl ağzına aldı anlayamadımAğzına alırken şimdi boşal işte deyip yalamaya başladıNemi yaptım her erkeğin yapmak isteyipte çoğunun yapamadığınıteyzemin ağzına patlarcasına boşaldım ben boşalırken oda nasıl emiyordu nasıl yalıyordu harika harika dayanılmaz inanılmaz güzel bir şey bu…Teyzem canım benim seni ÇOOOOOOOKKKKKK SEVİYORUMKALÇALARINI, GÖĞÜSLERİNİ, DUDAKLARINI, CİNSEL ORGANINI VE ONUN ETRAFINDAKİ KILLARITEYZEM SENİ ÇOK SEVİYORUM.SENİNLE DAHA ÇOK GÜZEL SEVİŞGEN GÜNLER DİLİYORUM İKİMİZE…benimle tanışmak isteyen teyzeler [email protected]

izmir escort
buca escort
escort izmir

32 yasinda evli seks

Merhaba ben ANTALYA dan CAN 35 yaşındayım..Selamlar daha öncedenyaşadıklarımı sizlerle paylaşmıştım bundan dolayı bir mail aldımkendisi 32 yaşında bir bayan olduğunu ve evli olduğunu söyledi amınınyalanmasını çok istediğini söyledi eyer kabul edersem bana amını ballıyalatacaktı kocası yalamayı sevmiyormuş bende memnuniyetle kabul ettimve buluşma kararı aldık. akşam saat 8 de buluştuk arabamla alarak evimegötürdüm isminin Gülay olduğunu söyledi bana çekincelerini anlattıbende korkma hiçbir şey olmaz yaşananlar aramızda kalır kimse duymazdedim heyecanlı olduğu her halinden belliydi.evime geldik elinden tutarak içeriye aldım perdelerimizi kapatıp çayiçmeye başladık ben bu esnada gizliden sikimi çıkararak hazırladımhemen ağzına verdim somurarak yalamaya başladı ve sesler çıkararak hadisoyun dedi ve ben soyundum amı ateşler içindeydi kocası sikmekistemediği için daracıktı ve yanıyordu. Kocası ile araları iyi değilmişkocası fazla sikmiyor muş. Buda yalanmaktan hoşlanıyormuş ama kocasıhiç yalamıyormuş hemen balı getiiiirip amına döktüm ve yalamayabaşaldım.İnanılmaz sesler çıkarıyordu yırrrt beni parçala sikini sokamıma götüme ağzıma diyordu bende dediğini yapıp her tarafına soktuminanılmazşekilde bağırarak boşaldı bende tam boşalmak üzereydim bana getirağzıma boşalırken görmek isterim seni dedi ve ben ağzına boşalırken ilkdefa böyle bir şey yaşadım dedi ama daha gecemiz bitmedi bir sigaramolasından sonra tekrar 69 olduk ben amını yala yalaya onu bağıratarakboşalttım ve sonrada sikimi amına dayadım sikim amındayken ikinci kezboşaldı ya bu ne erkeğim ben böyle siken görmedim benim amımı ağzımıgötümü parçaladın dedi ben sen daha görmedin hiç. bir şey sen yeterkikocana gel dedim ve son defa ağzımı amına dayarak emmeye başladımemmiyodum amını resmen yiyordum bir kez daha amını yalayarak boşalttımçok hoşuna gitti inliyordu resmen sikimi yalayan GÜLAY çok memnunolduğunu söyledi ben ANTALYA dayım ve am yalamaya bayılırım yeterki amtemiz olsun yaş boy kilo fark etmez evli çiftte olabilir unutmayın hemamınızı yalarım bütün maharet elimde ve dilimde benimle reelde yaşamakisteyen bayanlar evli çiftler mailinizi beklerim ama samimi ciddi vegizlilik içinde olması şartı ile öpüldünüz.

Acıbadem escort
Adalar escort
Bostancı escort

20 yaşında sarışın doyumsuz karım

Bu bir hikaye değil tamamen gercek bir yaşanmış olaydır.karım vildan şuanda 20 yaşında sarışın 167 boyunda 48kg.uzun sarı saclı.acayip sexi ve cok şekerdir.tanıştımızda 18 yaşındaydı ve elini bile tutmamdan heyecan duyuyodu.ben her buluşmamızda ona yaklaşsamda izin vermiyodu.kuralları vardı eşsiz tambir lolıtaydı ama bunu standart giyinerek saklıyodu bense ona ip askılı dekolte badiler kısa etekler kısaelbiseler strec kotlar ince tapuklular alsamda hicbirini giymiyodu.bi akşam evden izin aldık ilk kez gece cıkıcaktık arkadaşımın doğum gününe gitcektik.yazdı onu almaya gittiğimde beni ince ip askılı göğüs ve sırt dekolteli pembe bir badi kısa kot etekli süt gibi bacakları ve yumruk kadar olan süt gibi göğüslü sacları lüle lüle yaptırmış.sexibi makyaj yapmış kırmızı ruj ve kırmızı ojeler sürmüş pembe ince tapuklu ayakkabilarıyla beni bekleyen kişi vildan değil tambir lolitaydı.önce cok kıskandım cok şaşırdım okadar dikilmiştimki arabada azına vermek icin sabırsızlanıyodum neyapıp edip bugece bişeyler yapıcaktım.tksimde yürürken herkez vildana bakıyo arkasını dönüp bidaha bakıyolardı hem cok kızıyor ama onu sikmek icin yandıklarını bilmektende acayip zevk alıyodum.doğumgünü icin gittiğimiz barda birer kadeh bişeyler ictik hızlı bi müzk calıyodu vildan bi kadehte un gibi olmuştu demekki ilacı bi kadeh ickiydi rahatlamıştı okadar sexi dans ediyoduki dayanamadım sarıldım sikimi deydirerek oynuyodum arada boyunlarına öpücükler konduruyodum ufak ufak oda heyecenlanmıştı oturdum onuda kucama oturttum muhteşem bişeydi ürkütmeden boyunlarını yalıyodum.hadi burası sıktı mademki iznimiz var eğlenelim dediğimde oda neler olucanı anlamıştı. ilk kez onu öpücek dipdiri göğüslerini emicektim.arabaya bindik arkadaşıma gitmek istemiyodu sahilde durdum saat daha 10 bile olmamıştı.önce biraz öpüstük hayatında porno fılmden öte bişey yaşamamıştı.birer bira daha ictik vildan herşeye olur duruma gelmiş herşeye gülümsüyodu.elini pantolonumun üzerine koydum önce sıktı üzerinden sonra ben cıkardım aleti bakıyo dokunmaya cekiniyodu.ben onu öpüyor taş gibi sarışın göğüslerini morartacak kadar emiyo ısırıyodum.elim amının üzerindeydi cekmek istedi izin vermedim bıraktı kendini. külodun kenarından amını okşuyodum tek bir tüy bile yok süt gibiydi uzun uzun emiyodum artık inliyor ve hep biraz daha hızlı hırıltılar cıkarıyodu.saclarından tuttum kafasını sikime yasladım yüzüne spermleri sürüyodum istemiyodu sonra bianda öyle bi kaptıki hepsini yutucak sandım heryerini emiyodu ben böyle saksofon ceken birini hic görmemiştim.sanki 100lerce kez yapmıştı azına patlamıştım önce iğrendi sok oldu bi süre kusmaya kalktı sonra tadı hoşuna gitti.sürekli buluşuyorduk bakireydi ben onu sikmek istiyodum tek yol malumdu.kremle önce sıkı bi masaj yapmıştım arbada sonra cıktık kaputa yüzüstü yatırmış beliden sıkıca tutuyodum önce ucunu sonra bi hamlede kalanını soktum kıvranıyodu ama bırakmadım devam ettim ormanda acık arazide vildanı inlete inlete götünden sikiyodum bunada alışmıştı artık.trafikli bi yolda azına al dediğimde almaktan cekinmiyodu artık. her hafta biyerlere gidiyor sınırsızca sikişiyoduk o masum kız okadar isterik olmuştuki heran sikilmek ister olmuştu.balkonda sek yapmak bizi birilerinin izledini bilmek artık onada zevk veriyodu. vildan tam istediğim gibi yetiştirdim.ne istersem yapar oldu sınırlar ve tabularımız yoktu. artık kısa etekler sexi badiler kolej kıyafetleri giyiyodu.heran heryerde sex yapıyoduk.biakşam dışarı cıkıyoduk göbek deliğinde kısa siyah yandan ve önden göğüs dekolteli bi badi,siyah ispanyol 2kat kısa bietek dize kadar enine cizgili bi lise corabı ve conversler giymiş kırmızı parlak abartı biruj sürmüş kerküllü kestirdiği saclarını tam ortadan ikiye ayırmış inanılmaz sexi olmuştu.sütyeninide cıkarsana dediğimde bana bakmaları hoşuna gidiyomu sikicek gibi bakıyo millet dedi yasenin dediğimde evet dedi siksinler vildanın götünü dedi.enbüyük zevki götünü sikmemdi.inanılmaz zevk almıştım siksinler kızım ozaman dedim.oluur dediğinde hem dayanamıcak kadar zevk almış hemde kıskanmıştım.ne yapıcamı bilemedim.10gün sonra nikahımız vardı.biclube girdik icerde bolbol ictik ben barda oturuyor vildan ortada dans ediyodu göğüslerinin her kıvrımı dimdik ucları gözüküyodu millet değdirebilmek icin kurt gibi etrafında dolaşıyodu acayip tahrik olmuştum.gece 2gibi arkadaşımın evine gittik vildanı hic soymadan daha kapıda saclarını elime dolayarak yere eğdim sikimi cıkardım eteğini kaldırdığımda altındada bişey olmadığını gördüm orospum benim diyediye oracıkta götünden sikmeye başladım iceri girmiş heryerde yerde cekyatta masada dolaşıyoduk saclarını öyle hızlı cekiyodumki kendini tutamıyor bağrıyordu bende inanılmaz sesler cıkartıyodum götüne boşaldım heralde cemal evde yok diye düşünmüştüm o yerde kaldı ben banyoya girdim.cıktığımda cemal vildanın iyice acılan götünü sikiyor vildan zevkten inliyodu dayanamadım bende katıldım.gücüm kalmamıştı ayrıldım ve seyretmeye başladım cemal boşaldıktan sonra cıkan aleti vildanın nasıl aldığına şaşırmıştım 20cmden büyüktü oysaki vildan cıtır bi sarışındı.cemal vildanı sabaha kadar defalarca sikti vildan ertesi gün yürüyemiyor oturamıyodu bu yaşadıklarımızda ceşitli kişilerle devam etti cok mutluyuz vildanı sikmelerine bayılıyorum.bende evde en samimi görüştüğüm bi arkadaşımın esmer sevgilisini sikiyorum vildan gizlice seyrediyo cünkü kız topluya hazır değil şimdilik ama hazır olucak. arkadaşımda suanda bilmiyo ama sevgilisi onu kudurtmaya başlamış bile herdefasında benim cok sexi biri oldumu bana vermek istedini falan söylüyomuş:)oysaki ben onu hergün götünden sikiyorum zaten şimdi evlenicekler yakında

17 yaşında gittiğim partide bekaretimi verdim

 Mobil sex hikayeleri seven arkadaşlar herkeze merhaba , ben Selin  19 yaşlındayım 2 yıl önceki ilk deneyimimi sizinle paylaşıyorum. Lise 4 e gidiyorum belki diceksiniz aa lise 4 e gitmiş yeni sikişiyor filan ama bilmiyorum bende yaşadıklarımdan sonra daha önce niçin sex yapmadım diye sordum kendi kendime. Pişmanlık duyuyordum. Hikayemi okuduktan sonra niçin bu düşüncelere sahip oldum anlayacaksınız.. Lise son sınıfta arkadaşlar kart verdiler bilmem ne yaptılar parti var dediler daha önce partiye hiç gitmemiştim . Ortamını merak ediyordum. Okulu ektik aktık partiye local drink dedikleri içecek ücretsizdi. Sınırsız içki eğlence. Fazla içemem ama orda ortamdan kaynaklı arkadaşların ısrar üzerine 1-2 kadeh içtim. Tanımadığım çocuklar geldiler birlikte oyun oynuyoruz filan viski getirdiler bi tadına bak dediler bana hayır bakmicam dedim baya bir ısrardan sonra  kokladım çok keskin kokuyordu Bir yudum aldım içkiden ve kendimden geçtim. Oynamaya devam ettik filan bardak orda duruyordu iştahlandım birden diktim kafama bi bardak viskiyi. 2-3 saat durmaksızın dans ettikten sonra Ali diye ortamdan tanıştığım çocuğun kollarında buldum kendimi. Yıllardır birbirimizi tanıyorcasına samimiydik dans ediyorduk. Sanırım içkinin kafasıydı bu çünkü normalde kesinlikle böyle biri değildim. Kendimi çok rahat hissediyordum…         sex hikayeleri Ali taksi çağırdı çıkışta sür dedi nereye gidiyoruz diye sordum.Şşşşş soru sorma eğlenicez dedi.Aklıma farklı yerler geliyordu disko bar ne bilim ama saat erken saatlerde onların olması mümkün değildi. Adresi tarif etti indik kafamı kaldırdım. Apartmanlar. Ali evine getirmişti beni. Niye buraya geldik diye sordum. Seninle başbaşa vakit geçirmek istiyorum senden etkilendim dedi bana. Açık konuşması da beni etkilemişti ama sonuçta bana eve geleceğimizi söylemeliydi bence. Niçin daha önce söylemedin dedim. Sürpriz dedi bana. Evin neresi sürpriz dedim . Sonra anlarsın dedi. Çıktık evden açtı kapıyı kapıdan adımımı atar atmaz Ali arkadan kavradı beni dudaklarıma yapıştı. Ne yapacağımı anlayamamıştım. Bıraktım kendimi devam ediyordu öpüşme. Ellerini attı göğüsüme ve okşamaya başladı. Vajinamda hareketlenme olmuştu. Bol bol zevk suyu salgılıyordum. Öpüşme Ali’nin genç odasına kadar devam etti. Orda geri geri adım atacak yer kalmadı kendimi Ali’nin yatağında buldum.. Üzerime çıktı dudaklaklarımı somurmaya devam ediyordu yavaş yavaş dilini aşağıya indirdi elbisemin üst kısmından  yavaş yavaş aşağı indirip göğüslerimin başlangıç kısmını yalamaya başladı.Dilini hissediyordum. Uyarlanıyordum felaket durumdaydım…. sonra göğüslerimi elleyerek aşağı doğru indi elbisemin altından bacaklarımı yalamaya başladı.  Parmağını ağzıma getirdi ısırıyordum parmağını o esnada. İkimiz de kudurmuştuk. Çıkarttı tişörtünü ve sevişmeye devam ettik.. Dudaklarımı parçalayacak kadar hırslı nefese nefese sevişiyordu…Elbisemi alttan tutup yukarıya kaldırarak çıkardı.  Bir siyah külodum kalmıştı. Onu çıkarmadan parmakları ile dokundu dışardan sonra yüz ifademe baktı benim ben o esnada Ihhhhhh ımmm ohhhhh ahhhh diyordum. Gözlerim kapalı bir şekilde. Açtım gözlerimi ve farkettim ki beni izliyor. Sonra dudaklarıma yapıştı. Çıkardı pantolonunu küloduma boxeri ile dayadı ileri geri yapıyorduk sürtünme ile. Yavaş yavaş açtı külodumu ve yalamaya başladı. Amımı somuruyordu. Diliyle klitolistimi dudaklarıyla çekilp bırakıyordu. Uzun bir süre yalamaya devam etti oyun oynuyordu. Taze amcığını yerim senin dedi bana. Hoşuma gidiyordu açık konuşması kafasına yumrum vuruyordum parçala beni Aşkımm. Aşkım nerden çıktı bilmiyorum çocukla o  gün partide tanışmıştık zaten. Parçala beni bebeğimmmmmm dilini içime sokkkkk. Sonra üzerine uzandım ve sikini yalamaya başladım hafif işlerim ile başını ısırıyordum. Sonra boydan boya aşağı yukarı yapıyordum o da amımı yalamaya devam ediyordu. Burnu ile amımı kokluyor ve çektiği nefesi içimde hissediyordum. Çıldırıyordum.. Bu şekilde sexe devam ettik. Sonra Ali kaltı ayağa yatağına domalttı ve yavaş yavaş içime girmeye başladı. Canım çok yanıyordu. Ama devam edebilcek güçteydim. İlerie geri ileri geri derken içimden ip koptu sanki. Kafamız güzel. Canım felaket yanmıştı. Bacaklarıma birşeyler damlıyordu eğilip baktığımda kan olduğunu gördüm. Kızlık zarım yırtılmıştı. Bu önemli anımı Mobil Porno Hikayeleri sitesine üşenmeden yazıyorum.Aldırmadan hiçbirşey olmamış gibi devam ettik . Kalçama asılmış arkadan amıma doğru itekliyordu. Ahhhhhh ahhhh Diye haykırıyordum..  AHhhhhh Aşkımmmmmmm yavaşşşşş+ Durmak yok amında komprosör makinası çalıştırcam daha..     sikiş hikayeleriAhhhhhh  hhhhı ııhhhh +ohhhhhhhhhhhhhhh seni bir ömür sikebilirim aşkımmm Yaklaşık 10 dakika bu şekilde ilişkiye girdikten sonra sikini çıkardı ve boşlacağını sandım. Koltua uzandı gel dedi kucağına çıktım ellerimi   boynuna attım. Kalçamı avuçlamıştı sikini dar amıma elini sokmadan geçirdi ve o şekilde sikişiyorduk  Ohhhhhhhhhh OhhhhAhhh ımhh sex hikayeleri skındalı bu olsa gerek bakın nasıl sikişiyoruzz.Üşenmeden yazıyorun şuan yazdıklarımı hissettim Ali’yi aramak istiyorum yalnız bağlantılarımız koptu. Keşke bunu okuyan kişilerden biri burda olsa mesela sen. İstiyorum birini içim yanıyor. Neyse Alinin kucağında bıkmaksızın zıplamaya devam ediyorum bir yandan da kendi çalışıyor takım ruhu bu olsa gerek.  Oturur pozisyona ggeçti ve amıma soktu sikini  Aralıksız 5 dakika da bu şekilde sikişmeye devam ettik. Artık amım yanıyordu etrafı kızarmıştı sikişmekten. Zevkten de kuduruyordum. Ama yıpranmıştım sanki biraz. Ayaklarımdan destek alarak in kalk yapıyordum. Sonra kalçamdan tuttu kaldırdı hafiften ve ohhhhhhhh oho hhhhhhhhh ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ohhhhhhhhh sesleri ile daha altımda makinalı gibi çalışmaya başladı. Kendisini delicesine sıkmıştı. Sonra birden ittirdi beni dizlerime çökmüş duruyordum sikini ağzımı önüne  getirdi aç aç aç ağzını aç dedi açtım ağzımı ve ağzıma patladı. mobil sex  Resmen boğazımda hissettim direk yapıştı boğazıma şlap etmişti. Mükemmel bir sikişti. Ertesi gün pişmanlık flian duymuştum. 1 -2 ay sonra düşündüm kendi kendime bu zevki ben daha önce niye yaşamadım keşke daha önce sikişseymişim diye pişmanlık yaşamya başladım.  Çok şanslı biriyim ilk ilişkim hayatımı değiştirdi…..
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66