yine bir evli çiftle

Arkadasimin telefon numarasini verip ayrildiktan sonra 3 gün geçmisti ki, arkadasima serdar`la görüsebilir miyim diye bir telefon geldigi zaman 2 saat sonra arayin burada olur demesini ve o sirada bana telefon açmasisini veya haber göndermesini tembihlemistim. Evde oldugum bir sirada,küçük    bir çocuk kapiyi çalarak, 1 saate kadar arkadasimin dükkaninda olmami .    söylediginde durumu anladim ve çokta heyecanlandim. çabucak üzerimi giyerek dükkana gittim. Evet bekledigim gibiydi, arayan oydu ve 1`de tekrar arayacakti. Saat geçmek bilmiyordu. heyecanlanmis ve cinsel isteklerim kabarmisti. Saat tam    1`de telefon çaldi. Arkadasim burada diyerek telefonu bana verdi. Evet arayan oydu. Bana aksam saat 20`de eve gelmemi söyledi. Aksam,    nasil olur dedim. Olur olur dedi. Ama nasil olur diye tekrarlamama ragmen aksama seni bekliyorum mutlaka gel diyerek telefonu kapatti. Sanirim kocasi seyahatte falandi. Aksam saat 19. 55 civarinda apartmanin önündeydim. Biraz oyalanip merdivenleri çiktim ve kapiyi çaldim. Kapiyi açti    ve bana buyur hos geldin, bizde seni bekliyorduk dedi. Ben tek olmadigini anladim ve korktum. Ne olabilirdi diye düsünürken, resimden    tanidigim kocasi yanina gelerek oo hosgeldin delikanli buyur, iyi ki gecikmedin açliktan ölecektim deyip beni içeri davet etti. Tamamen sasirmis bir durumda itiraz edemeden içeri girdim. çok utaniyor vede korkuyordum. Yemek masasina oturarak üçümüz yemek yemeye basladik. Hep birlikte içkide .    içiyor oradan buradan konusuyorduk. Saatler ilerledi ve içkinin tesiri her üçümüzdede kendini göstermeye basladi, ama ben onlar kadar içmedigim için    bende daha azdi. Birden, adam sana güvenebilecegimi söyledi, bundan eminmis. güzel seyler paylasacagiz.Beraberce mutlu olacagiz. Sen hiç bir sey merak    etme dedi ve o sirada hemen geliyorum diyerek içeri gitti. O kalktigi sirada karisi gelip kucagima oturdu ben sasirmistim. Korkma hersey çok güzel olacak, rahat ol güzelim. Dedi bana ve dudaklarimi öpmeye basladi. Tam o sirada kocasi içeri girdi ve    ben kadini kalk der gibi iteledim, kipkirmizi olmustum. Adam elindeki bir kagidi bana uzatarak al delikanli bu çeki dedi. Hayir neden dedim al diyorum sana dedi ve ben almak zorunda kaldim, bakmadan cebime koydum. Karisi kalkarak kocasini dudaklarindan öptü ve    tekrar yerine oturdu birer kadeh daha içtikten sonra benim yanima geldi ve elimden tutarak hadi gel benimle dedi. Saskin bir sekilde kalkarak dedigini yaptim ve yatak odasina geçtik. Odaya girdigimiz gibi çilginca beni dudaklarimdan öpmeye basladi, artik hiç birsey umurumda degildi vede böyle daha zevkli olacaga benziyordu aninda bende karsilik vererek çilginca dudaklarini emiyordum ve kendimizi birden yatakta bulduk. çirilçiplaktik    onun boynundan yalamaya basladim iri gögüslerini ve dolgun bacaklarini sikiyordum. Gögüslerini yalamaya basladigim an kontrolunu tamamen kaybetti. Bir elimde cinsel    organindaydi. Deli gibi sevisiyorduk. cinsel organini yalarken sesi daha da artmisti dilimi sokuyor dondurma gibi yaliyordum. cinsel organini los isikta    birinin yaklastigini farkettim kocasiydi. Bu cinsel organini karisinin agzina verdi ben onun cinsel organini oda kocasininkini yaliyordu kocasi ona cinsel    organini emdiriyor, benim karisinin cinsel organini yalamami zevkle seyrediyordu kadin zevkten kudurmustu. Kocasina nasil sevgilim ne kadar güzel degil mi? Dedi oda basi ile onu tastikledi. Ben yalamaya devam ediyor deli gibi emiyordum kocasi bana artik sok ona bak dayanacak    hali kalmadi hadi sok ona dedi. Kadinda hadi bak açtim sizleri bekliyorum sokun bana doyurun beni dedi. Ben hemen verilen .    görevi yaptim ve birden dibine kadar soktum kadin çildiriyor kocasi seyrederken sanki en az onun kadar zevk aliyordu. Deli gibi vuruyordum. O sirada kadina domalmasini isaret ettim. O iri kalçasi önümde domalmis dururken birden tekrar sokmaya basladim. Kalçalarini sıkıyor deli gibi yapiyordum. O sirada kocasi tekrar agzina vermis yalatiyordu. Ben kadinin gelmek üzere oldugunu anladim kocasi öyle kendinden geçmisti ki    ilk o geldi, kadinin azina bosallttigini dudaklarinin kenarlarindan sizan menilerden anladim kadin çildimisti adeta yavas yavas sesinin azalmaya ve titremeye    basladigini anladim. Ayni anda cinsel organinin benimkini sıkıp sıkıp biraktigini ve gevsedigini hissettim evet oda gelmis ve rahatlamisti.Bunlari farkettigim an bende yavasladim ve geri çekildim. Adam disari çikti, kadin bana bakarak tesekkür ederim güzelim dedi ve o dadan çikti. Ben    daha gelmemistim. üzerimi giyinip disari odadan çiktigimda masada oturmus içmeye devam ediyorlardi. Ben evlilere 3. Cü olmayı cok seviyorum. Ama    en dikkat ettiğim konular gizlilik güven ve dürüstlük. seks te sınırlarını aşan çiftler varsa bana mail atabilirler ve msn mide ekleyebilirler bekliyorum. A. [email protected] ComGönderen: FMlere güvenilir M

Evli kuzenim – 2

daha önceki hikayemde amcamın kızı sevimi nasıl siktiğimi anlatmıştım buda 2.ci sefer.. sabah uyanmıştım herkes üst katta yattıgı için alt kata indim baktım sevim akşamdan kalma bulaşıkları yıkıyordu beni farketmemişti herkes yukarıda yattıgından cesaret usulca arkasından sarıldım boynuna bi öpücük kondurdum irkildi sevim ama zevk almak için oda kalçalarını sikime doğru bastırdı bi yandanda yukarıdan birisi aşagıya iner diye endişe ediyordu 17 yaşın verdiği gençlikle umursamıyordum risk almak dahada azdırıyordu ikimizi 28 yaşın verdiği olgunlukla çok azgındı sevim kocası uzun zamandır gelmiyordu yazlıga hasretti yarraga tabi hal böyle olunca oda çok istiyordu.. arkasından göğüslerini avuçlayıp sıkıyordum resmen yoguruyordum memelerini oda kalçalarıyla hareket ettikçe sikim iyice kasılıyordu geceliğini yukarıya sıyırdım donun kenarından parmagımla amını okşuyordum o bana yapma diyordu birisi inecek yakalanıcaz herkes denize inince ben inmem sende bi bahaneyle eve gelip sikersin diyordu.. ben çok azmıştım şortumdan sikimi çıkartıp sürtüyordum amına götüne değişik hırıltılar çıkıyordu sevimden dayanacak hali kalmamıştı siklan kuzenini becer sevim ablanı diyordu artık.. bi hamlede tezgahın üzerine domaltıp girmem bir oldu çığlık atmamak için zor tuttu kendini artık içindeydim dibine kadar girip çıkıyordum amcıgına ondan hırıltılı sesler çıktıkça ben dahada abanıyordum.. sevim bana hadi yakalancas çabuk ol hayvan öğlenden sonra gene sikersin orospunu ablana kayarsın diyordu beni iyice zevke getirmişti bu gizli sikişmemiz daha fazla dayanamadım sevimin içine kökleye kökleye boşaldım yüzünü bana döndü harikasın kuzen çok iyi sikiosun sen ablanı diyip dudaklarımdan öptü.. herkes denizdeyken gel bak napıorum sana ufaklık dedi.. bidahaki hikayede görüşmek üzere sevimle seks bitmez fırsat bulunca diğerlerinide yazacagm
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

evli ciftle zevk dolu saatler 2

Evli Çiftle Zevk Dolu Saatler 2 merhaba arkadaslar izmirden kaan evli çiftle yaşadığımız zevk dolu saatler yarım kalmıştı devamını yazıyorum umarım hikayemi beğenmişsinizdir mustafa uynurun ağzına vermiş saksofon çektiroydu bende baçaklarını açıp amına girmiş darbeler atarken 15 dakika sonra mustafa aynurun ağzına bende amının derinliklerine volkan gibi patlamıştık aynur aldığı zevkle mustafanın döllerinin hiç birini ziyan etmeden yutmuştu birer siğara molasından sonra aynur duş almak için banyoya gitmişti beş dakika sonra bende arkasından banyoya girip aynurla sevişmeye başlamıştım benimle öpüşmüyor sanki dudaklarımı soruyordu aynur nefes nefese kalmıştık fırsatını bulup seni kara kutundan şikmek istiyorum deyince seninki çok kalın ve uzun dedi hepsi alamam deyince bende alıştıra alıştıra sokarım canının acıtmadan deyince razı oldu hemen onu dört ayak pazisyonuna getirip amınla beraber kara kutusunu yalamaya başladım aynur aldığı zevkle peş peşe boşalmıştı hemen yarağımı sabunlayıp parmağımla aynurun kara kutusunu genişletip yarağımı dayayıp hamle yapmıştım çok dardı girmiyor bir kaç denemeden sonra kafasını sokmuştum aynur canım çok acıyor inliyordu bebeğim biraz daha dayan birazdan acı yerine zevk alaçaksın deyip yavaş yavaş kara kutusunda ilerliyordum aynur aniden bir çığlık attı hemen mustafa gelmişti yanımıza ne oldu diye merak etme aynuru kara kutusundan şikiyorum deyip mustafada yarağını çıkartıp aynurun ağzına vermişti bende fırsat bu diyerek birden kökledim aletimi aynur acı yerine zevk almaya başlamıştı erkeklerim benim daha hızlı daha hızlı deyip büyük bir sarsıntıyla boşalmıştı on dakika sonra ben kara kutusuna boşalmıştım hemen benim yerime mustafa geçip kara kutusuna pompalamaya başlamıştı beş dakika sonra mustafa boşalmıştı aynur aldığı zevkle kendinden geçmişti duşlarımızı alıp yatakta uzanmış yorgunluktan aynur mustafayla aramızda uyukuya dalmısız bu beraberliğimiz halende sürüyor 10 günde bir buluşup ilk günkü gibi heycanla sevişiyoruz aynur mustafa çiftinle hem ben hemde onlar memnunlar hayatlarından evet arkadaslar ben izmirden kaan evli çiftler sizde yeni heycanlar ve fantaziler arıyorsanız bana msn ve mynet adresimden ulaşabilirsiniz sizlere bol şikişli günler heycan dolu geceler diliyorum msn : [email protected] )mynet:[email protected] adresinden olumlu olumsuz yorumlarını bekliyorum sevgiyle kalın sizleri öpüyorum kaan Gönderen: kaan

Evli iki azgın komşum

selam tekrar ben emre hemen olayıma geceyım ılk olayımda fabrıkadakı evlı muhtesem behıye ablayı anlatmıstım.artık ben behiye ablayla artık haftada ıkı gun kacamak sevısmelerımz olmustu.ama ben herseyı ıkımız bılıyoruz zannederken behıye ablanın komsusu remzıye ablayı ogrenene kadar.behıye abla cok yakın dostu sırdasına benden bahsetmıs ole bı anlatmıskı neyse.bıgun behıyeyle sevısırken emrecım sankı sana yetmıyormuyum ne gıbısınden zarflamalar yapıyodu.hanı bıtane daha benden olsa onnuda doyurursun falan dıyodu tam cevap vercekkken bosalmaya baslamıstım konu kapanmıs ama benım aklıma takılmıstı.sevısmememız bıttıkten sonra konuyu acıp bana bole bole dıyodun o nerden cıktı dıyınce emre benım cok samımı dostum bı arkadasımda aramızdakı bu olayı bılıyo dıyınce sok olmustum.merak etme sıkıdır bendekı mutlululgun sebebını sordu bende anlattım.eee yanı oda benım gıbı dertlı kocasından adamda 12 cm kadar alet bıde 18 yıllık evlılık donemınde sexsı bazen gunde bazen haftada 1 oda hemen bosalıyo yatıyomus.benbıraz bahsedınce kudurdu ama sorun aldatabılırmıyım yada yapabılırmıyım derdınde hanı dıyorum sen yardımcı olsan onuda mutlu etsen olurmu dıyınce benım canıma mınnettı.bılmemkı sen uygun goruyosan dıyınce erkegım sen nelere yetersın aslanım dıyıp boynuma sarıldı.bız bole devm ederken bıgun behıye isyerındeyken yanıma gelıp senı cok ıstıyorum haftasonu benımkı yok ev bos ıkıgun benımsın dıyıncee 18lık alet oan dımdık oldu behıye gorup tebessum edıp uzaklastı.ben cumadan trasımı bakımımı yapıp hasırdım cumartesı sabah oldu.behıye hadı askım ev bos beklıyorum demesıylee benım evının kapısına dayanmam bır oldu.kapıyı behıye acmıstı ustunde dız ustunde sıyah derın ırtmaclı bı etek ustunde yıne sıyah bluz vardı kırmızı agırlıklı esarbı makyajıyla tam afettı sutyen bıle takmamıskı ucları dımdıktı.erkegım dıyerek sarılmasıyla kokusunu ıcıne cekıp dudaklarına yumulmustumkı emree durr mısafırımız var demesıylee yutkunamamıstım bıle nee mısafırmı kım dıyınce gec kendın gor dedı ıcerı ayaklarım gıtmıyodu koluma gırıp ıcerı gırdıgımızde karsımda muhtesem bısey duruyodu 40 lı yaslarda altında krem kumas pantolon kalcalarını zor zapdedıyo ustunde aynı tondan bı gomlek o kavun kadar olan ama dımdık olan goguslerı tutuyodu desenlı bı turbanla on numara bı hatundu.behıye emre bu remzıye yakın dostum dıyıncee bı ohh cekıp olum bu gece eglence var dıyodum elımı uzatıp merhaba dıyebıldık behıye yanıma oturdu remzıye karsımızdaydı kafası yerdeydı genelde behıyee elımı bırakmıyo nasıl ablaa dedıgım kadarmı dıyıncee hı hııı dıyebıldı.bende utangacız galıbaa ama o gusellıgın kafanızı one egerek saklamasanız daha ıyı olur dıyınce behıyee emreee bakıyorumdaa buldun seker gıbı hatunu nameler dokuluyo kıskanırım demesıyle dudaklarıma yumulması bı olmustu.ben bı yandan opusurken bıyandan remzıyeyı kesıyodum kıpkırmızı olmus elerını ovusturuyodu.dudakları bırakıp askım remzıyeye ayıp olmuyomu dememle benı ayaga kaldırdı onumde dız cokup kemerı sokerken bıyandanda ee emrecım remzıye bıze ayak uydursun ozaman deyıp once kot pantolumu ındırdı.altımda grı boxserımla kalmıstım aletım yan duruyo ama zorluyodu behıye boxserın ustunden 18 lık kalın aletımı oksuyo arada ısırıyo du remzıyee aletın durusundan olsa gerek kıtlenmıs ızlıyodu.bırazdan behıyenın boxserı ındırmesıyle alet serbest kalmıstı remzıyeeenın agzından ımmmm dıye bıses geldı behıye aletı kavrayıp kafasına ve sonra yarıya kadar agzına sokmustu ben ufaktan ınlıyo ımmhh harıkasın bebegım dıyodum remzıye artık ısınmıss ısteyerek yada ıstem dısı elı pantolon ustunden amına gıtmıstı.ben hafıf egılıp elımı uzattım.katılamk ıstemesmısın dıyınce elını uzattı ayaga kalktı yanıma geldı tıtrıyodu resmen yaklastı bıelımle basının bı elımlede yanagından tutup dudaklrına yapıstım.o hala utanarak opuyodu dılımı dılıne degdırmelerımle dudaklarımız ıslanmıstıkı artık remzıyede karsılık verıyodu dıller bırbıryle dans edıyodu emıyo somuruyodu.behıyede hala aletı dıplıyo eıyo yalıyodu.bırazdan(ben emre remzıye onumde dız cokmustu.behıye remzıyeye aletımı uzatıp al bole bı tat yok deyınce en basta basına ufak bı kac dıl attı bırazdan kasına kadar alıyo ama acemı oldugu bellıydı dıslerı surtuyodu derken yarıya kadar sokuyodu bende basından kavrayıp yavas yavas dıplıyodum sankı obguluyo gık gookk gıkk sesler gelıyodu.behıyede bos durmuyo remzıyeyı soyunduruyodu ayaga kalktı altındakı pantolonuda cıkarınca sıyah dantellı ve kılotlu corabıylaydı ben dayanamayıp remzıyeyı bı hamlede kucagıma alıp yatak odasın gecmıstık.behıye coktan gelmıs uzanmıs beklıyodu remzıyeyı yataga uzatıp opuserek devam edıyodum boynunu yalıyo emıyo kulak memmelerını emıyo benım kadınım olucaksın dıyerek ateslıyodum goguslere gelmıstımkı sankı 18 lık kız goguslerı gıbı dımdık gram sarkma yoktu usulca egılıp ucuna ufak bır dıl atıp yavas yavas yalamaya basladım ucunun etrafında daıreler cızıyo elerımle sıkıyo oksuyodum remzıyeee resmen kıvranıyoo ooohh ımmmmhhh harıkasınnn dıyodu o arada behıyede remzıyenın amını parmaklıyodu ben oraya gelnce behıyee remzıyenın goguslerını oksamaya baslamıstı bende ıslanan tek bır kıl bıle olmayan muhtesem amına ufak dıl atıp emmeye amının dudaklarını somurmaya baslamıstım.remzıye adeta yılan gıbıydı ınlemelerı cogalıyo du vee mukemmel bı tıtremeyle kasılrak sularını bosaltmıstı ben durmuyo hala yalıyodum basımımdakı sacları kopartırca cekıp amına bastırıyodu.behıyee kızz ucuyomusun deyınce harıkasın emreee dedı bende yatagın yanına dıkılıp aletı behıyenın agzıan verıp hazırlattım yataga gecıp remzıyenın bacak arasıan yerlestım aletın kafasın surtuyo ama grımıyo bıyandan opuserek hazırlıyodum.bırazdan remzıyenın(ınlemelerı basladı hadı erkegım sok onu ıstıyorum ama yavas lutfen dıyınce aletın kaasını hafıf yerlestırınce ahhhh ımmmhhh yavas erkegım ıdyınce hafıf hafıf ıtelıyodum amı okadar ıslaktıkı bende artık bı hamlede aleı koklememlee remzıyee tırnklarını sırtıma gecırıp emreeee ahhhh ımmhhh oooyyyy dıyerek ınlemesıbır oldu hemen dudaklarına yumuldum sesı cıkmasın dıye bıraz bekleyıp pompalamaya devam ettım behıyede parmagını amına sokmus hadı erkegım deyınce remzıyeden cıkıp yanında yatan behıyeme kokledım onun ogguslerı okadar ırıkı yalamya doyamıyodum bı razda ona pompaladıktan sonra ıkısıne onumde domalttım egılıp amı kuruyan remzıyeye bıkac dıl atıp sulanmasını sagladım dgrulup aletı bı hamlede sokmustum gıt gel yaparken behıyenınde amını parmaklıyodum muhtesem bı zevktıarada sertlesıyo remzıyenın kalcaları tokatlıyodumhemen remzıyeden cıkıp behıyeme sokmustum bole bızevk yoktu ruyada gıbıydım.gelmeden ınce kullandıgım gecıktırıcı sayesınde gelmek bılmıyor hala pompalıyodum behıyenın ıcındeyken remzıye dogrulup dudaklarıma yapıstı emree harıkasın erkegım dıyodu ben o gazla behıyeye dahada sert vuruyodum beyıhee emreee eveet erkegım harıka eveet dıye ınlıyo odada nameler dolanıyodu.ayakta olmaktan dızlerımın bagı cozuluyodu sankı yata uzanmıstım remzıye aletımı kavrayıp ıkı dıl atıp ata bıner gıbı aletımın ustune cıkıp zıplamaya kalcalarını saga sola atmaya baslamıstı behıyee amını agzıma vermıs yalatıyodu remzıye okadar kopmustukı kalcalarının ınısınde sak sak sak sesler yankılanıyodu bırazdan behıyeyle yer degıstırdıler behının gotu kocamandı yavas yavas kalkıp oturuyo muhtesemsın emrem harıkasın dıye ınlıyodu artık gelıyodum bhıyede anlamıskı ustudrn ındı ıkısıde yanıma dız coktuler behıye aletı kavrayıp agzına kokledı artık gelıyodum agzından cıkarıp tadına baksın dıye bı hamlede remzıyenın agzına sokup basından kavrayıp kokledım ve koklememle bosalmam bır oldu ama ne bosalma remzıye yetısemıyo dudaklarının kenarından sızıyodu glok lok sesler gelıyodukı cekıp aletı behıyeye teslım ettım remzıye kendını kenera atmıss ımmhhh oohhh dıye ınlerken behıye aletı tertemız etmıstı soluk solugaydım ıkı yanıma gelıp sen muhtsesın erkegım dıyerek dudaklaıma opucukler konduruyodu behıyeee remzıyee sen bugunluk ıstıkakını aldın artık emre bu gece benım yarın yıne burda merak etme sadece senın olucak dıyınce ben o sımsıkı duran gotune goz koymustum.behıye ben ve remzıye dus alıp remzıyeyı(ugurlamıstık sabaha kadbehıyeye 3 posta daha atıp sabah 5 gıbı yatmıstım.saat 1 sularında aletımdekı ıslaklıkla uyandıgımda ustunde sıyah muhtesem jartıyerıyle REMZIYE aletı koklıyerek yalıyodu behıyeyı sordugumda alısverıse cıktı senı bana emanet ettı demesıyle dudaklar bırlestı aksama kadar onu bı ıkı poatda behıyeyle son yapmıs evden ayrılmıstım.remzıyenın kara ıncısını tabkı patlatmıstım onlarıda sonrakı hıkayemde paylasıcam umarım begenmıssınızdır okudugunuza degmıstır fazlası yok eksıgı olan olayım bukadar dı.

evli çiftle…2

Sonra,çıkarttığımız gürültüden dolayı içeri girmeyi önerdim kabul ettiler,üçümüzde gayet neşeli,herkes serbest davranır bir hale gelmiştik,ahmet ile emine içeride kalkıp dans etmeye,bir birlerine kur yapmaya başladılar.bense oturduğum yerde eminee yi ayakta tüm vucudunu en ince ayrıntıları ile seyredipiyice azmaya aklımdan bin    türlü pozisyonda onu siktiğimi hayal etmeye başlamıştım,oda karanlıktı ve balkonunun .    yanan lambası ile zar zor aydınlanıyordu içerisi,ben kanepenin üstünde köşede neredeyse varlığı unutulmuş birisi olarak komşunun evini görünmeden dikizlercesine onları seyrediyordumartık iyice azmıştım,elimi pantolonumun içine sokup onları izleyerek sikimi okşamaya    başlamıştım,bu bile heyecan verici idi,sonra ikiside yorulup oturdular,bana özel hayatımla ilgili şeyler sordular ben başladım konuşmaya onlarda kanepede yanyana yarı .    oturur yarı yatar vaziyette dinliyorlardıepey sonra her ikisindende ses soluk çıkmayınca,kakıp baktım ikiside uyumuşlardı,önce çıkıp gitmeyi düündüm sonra emine ye baktım kanepenin koluna başını koymuş uyuyordu….Gönderen: mavikedi

evli çiftle güzel gece

selam aldatanlar okuyucuları ben antalyadan ahmet 28 yaşındayım güzel bir anımı sizinle paylaşmak istiyorum nette tanıştıgımerkekle uzun uzun konşup muhabbet ilerledikçe konu sex e geldi baya bir muhabbet ettikten sonra adam bana karısını anlattı seni karımla tanıştıracagım dedi bende çok heycanlandım tabiki kocası sex hayatında farklı şeyler istemeye başlamış sonra camda konuşmaya başladık karısıda çok güzel bir kadındı camdan gördügüm kadarıyla birbirimize iyice alıştık artık kocası yokkende karısıylada sohbet etmeye başlamıştık biz gizli gizlisonra kocası seni bu akşam seni bize bekliyoruz dedi ben 2 kat daha heycanlandım iyi bir haberdi benim için güzelce hazırlandım düştüm yola 15 gündür sex yapmamıştım benimki daha yolda hareketlenmişti adrese geldigimde kapıyı çaldım kocası karşıladı buyur etti beni oturduk karısıda geldi yanımıza bak karıcıgım işte geldi bak gördünmü gelmez diyordunya karımda bana oyun yapıyormuş megerse o dünden biliyormuş geleceginide bana oyun yapıyormuş sonra yedik iştik alkolde alınca dahada rahatladım ve kocası 1 filim koyayımda izleyelim dedibiliyordum porno koyacagını içime dogmuştu sanki karısıda ben rahat birşeyler giyip gelecem dedi geldiginde sütyen ve kilotla geldi odaya ışıgıda kapatıb oturdu kocasıda bizde rahatlayalım ahmet tabi bende karısını görünce sikim hazır da bekliyordu zaten güzel bir vücüdü ve kalcaları vardıtamam bende kocasından gecelik istedigimde farketmez bizde külotla duralım olmazmı utandınmı yoksa dedi tamam ozaman dedim ve soyundum filimde porno başlamıştı bile karı koca sevişmeye başlamışlardı bende sikimi cıkarıp oynamaya başlamıştımkarısı nekadar güzel bir yarak o dedi ve yanıma geldi hemen agzına aldı ve beni boşalttı hepsinide yuttu kocası sen bugün karımı sikeceksin bende izleyecegim sonra ikimiz birden sikecegiz hayalimiz gercekleşecek dedi karıyla başladık öpüşmeye sonra 69 olduk ben amını oda yaragımı yalarken hadi artık yeter sikbeni parçalayın beni kocacıklarım dedi vedomaltıp arkadan amına yavaş yavaş soktukca ohh ohh sesleri geldikçe ben iyice zevke geldim ve birden hızlıca soktum bir çıglık attiki kocasıda 31 çekiyordu o boşaldı herzaman gel sik karımı diyordu nekadar güzel bir zek miş bu diyordu karısıda evet kocacıgımhepyapalım diyorduben iyice hızlandım gelmeye yakın çıkartıpagzına aldı hepsini agzına boşaldım tekrar sonra banyoda beraber tekrar sikiş tik sonra tekrar odada karısını ikimiz birden sikmeye başladık aramız zekten 4 köşe olmuştu degişe degişe götün den amın dan uzun uzun siktik tekrar böyle bir zevki hafta yaşayalım olurmu dediler bende olur tabiki dedim ve ayrıldım buzevki yaşamak isteyen çiftler sır olacak aramızda ekleyin bekliyorum
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

evli seksi kadını kocasının yanında siktim

Merhaba www.Mobil Porno Hikayeleri seks okurları.Bu anlatacağım olay, başımdan geçen güzel ama bir o kadarda iç gıdıklayıcı yaşanmış bir anımdır. İsmim gizler, 36 yaşında, yakışıklı sayılabilecek, dürüst güvenilir ve sır küpü denilen türden bir erkeğim. Sırdaş bir yapıya sahip olmam başımdan geçen olaylada yakından ilgilidir. Bundan 1 yıl önce irc chat kanallarının birinde sohbet ederken Nedim isminde, bana 43 yaşında olduğunu söyleyen biriyle tanıştım. Havadan sudan biraz konuştuktan sonra konu cinselliğe geldi dayandı.Bana,kadınlardan olduğu kadar erkeklerden de hoşlandığını söyleyince onun bisexual olduğunu anladım.Yarım saatlik bir sohbetin ardından Nedim bey,eşininde yanında olduğunu ve bütün yazdıklarımı okuduğunu ayrıca beni çok nazik ve seviyeli bulduğunu yazınca eşi hakkında ona sorular sormaya başladım. Eşinin iri göğüslerini,dolgun yuvarlak kalçalarını ve amının sarı kıllarını anlatırken zevkten elinin titrediğini yazılarındaki bazı harf hatalarından hemen anladım. Kocasının anlattığı kadarıyla Selma hanım;32 yaşında iri göğüslü,dolgun pürüzsüz kalçalı,kalın dudaklı,mavi gözlü kısacası sex abidesi bir kadındı.Bana karısıyla bir karar verdiklerini,grupsex yapmak için ciddi evli çift aradıklarını söyledi. Konuşmalarımız esnasında birkaç evli çiftle birlikte olduğumu söylediğimden Nedim beyin bu talebi bana gayet doğal geldi.Fakat benden istediği şey prensiplerime tamamen ters bir olaydı, çünkü ben ilişkilerimi,heleki evli çiftlerle olan ilişkilerimi asla deşifre etmeyen bu camiada güvenilirliğiyle tanınmış biriyimdir. Bunu onada açıkça anlattım, kim olurlarsa olsunlar onları kesinlikle birlikte olduğum diğer çiftlerle tanıştıramayacağımı bunun prensiplerime aykırı olduğunu söyledim.Benim bu tutumum karşısında Nedim bey şaşırtıcı bir şey söyledi, tam bizim aradığımız gibi birisin bizim amacımız aslında evli çiftlerle birlikte olmak değil,karıma ve bana cinsel fantezilerimizi doyasıya yaşatacak bir erkek partner bulmaktı,bunu uzun zamandır arzuluyorduk ama ünlü ve zengin biri olduğum için kimselere güvenemiyorduk dedi.Konuşmamızın ardından Nedim bey sözü fazla uzatmadan mail adresimi istedi birkaç dakikalık görüntülü sohbetin peşinden telefonumu alarak beni aradı, özel şoförünü göndereceğini, şoförün beni zorlanmadan bulabileceği bir adres vermemi istedi.Özel şoför çok çenebaz biriydi,bana bir sürü meraklı soru sordu,en sonunda sabrım taştı ve çok çenebaz biri olduğunu sadece arabayı kullanmasını şoföre açıkça söyledim.Eve geldiğimde kapıyı Nedim bey ve eşi Selma hanım birlikte açtı birbirimizi çok kısa bir süre süzdükten sonra beni oturma odasına davet ettiler.İkram ettikleri üç duble Jack Daniels ve Madlen çikolatanın ardından ortam iyice yumuşamıştı.Selma hanım müsaade isteyerek üzerine daha rahat bir şeyler giyeceğini söyleyip odadan ayrıldı. Geriye döndüğünde üzerinde saf ipekten,iri meme uçlarını alabildiğine belli eden kısacık pembe bir gecelik vardı. Kocasıyla bir an bakıştıktan sonra gelip yanıma oturdu Eline bir çikolata alıp ağzına götürdü, öyle bir çikolata yiyişi vardı ki sanki senin sikinide bu çikolata gibi yalar yutarım der gibiydi.Dudağının kenarına bulaşan çikolatayı silmek için tam peçeteye uzandığında onun elinden tutarak kendime doğru çekmemle çikolata bulaşmış dudaklarını emmeye başlamam bir oldu.O da aynı anda heyecandan titreyen elini hasretle sikime götürüp pantolunun dışından yarağımı kavradı. Kocası bacak bacak üstüne atmış bir yandan bizi seyrediyor bir yandanda pantolonun dışından kendi aletini okşuyordu. Selma dudaklarını dudaklarımdan çekmeden bir eliyle pantolunumun fermuarını indirdi ve zevkten ucu ıslanmış taş gibi koca sikimi sıkıca kavradı ve okşamaya başladı .Uzunca bir süre öpüştükten sonra artık bu kadar öpüşme yeter diye düşünüp Nedimin karısının sarı saçlarını kuvvetle kavrayıp kafasını sikime doğru bastırdım o da buna dünden razıymış gibi, taş gibi damarlı yarağıma öyle bir saldırıp yalamaya başladıki,bir an bu dünyayla ilişkim kesildi kesin cennetteyim diye düşündüm.Çoktan pantolonunu çıkarmış olan kocası yarağımı iştahla yalayan karısının arkasından yaklaştı, karısının bütün ihtişamıyla ortaya çıkmış beyaz pürüzsüz götünü yalamaya başladı. Seviştiğimiz koltuk rahat fakat dar olduğundan birden sikimi selmanın ağzından çekip karı kocanın ellerinden tuttum ve hadi bana yatak odanızı gezdirin dedim.Selma elinden şekeri alınmış bir çocuk gibi yüzüme bakıyordu.Mükemmel bir yatak odaları vardı, tavan dahil odanın üç cephesi komple aynaydı.Üçümüz yatağın üzerine çıktık,sırt üstü yatmamla karı kocanın sikime saldırması bir oldu.Karı koca sikimi paylaşamıyor deliler gibi iştahla yalıyorlardı.Selma yı belinden kavrayıp 69 pozisyonuna getirdim, aman tanrım o ne muhteşem bir göttü,hemen dilimi Selma nın tertemiz ve daracık kara incisine sokup yalamaya başladım. Ben götünün deliğini yalarken o kadar zevk alıyordu ki sarı kıllarla kaplı amından sızan zevk sıvıları çenemden aşağı süzülüp boynumu ıslatıyordu.( )Selma nın altından biraz daha aşağı kayıp ağzımı onun muhteşem amıyla aynı hizaya getirip zevkten vıcık vecık olmuş bal kutusunu yalamaya başladım.Bu duruma fazla dayanamadı sarsıla sarsıla öyle bir boşaldı ve amını yüzüme bastırdıki bir an boğulacam sandım. Yüzüm gözüm Selma nın am sıvılarıyla kaplı olarak yatakta doğruldum ve kusursuz götünü sikime doğru çektim ve dimdik yarağımı Nedimin karısının amına öyle bir yerleştirdimki karısı derin bir ohhh çekerken,başka bir erkeğin kocaman sikinin karısının amına girdiğini gören Nedim bey kendinden geçmiş bir şekilde yatağa boşalırken bende sikimi Selma nın amından çıkardımve yüzünü bana çevirip koca sikimi tekrar ağzına verdiğim anda öyle şiddetli orgazm oldum ki spermlerimin birkaç damlası Selma nın ağzından taşarak yatağa damladı.Orgazm anında öyle kendimden geçmiş olmalıyım ki elime baktığımda avucumda Selma nın sarı saçlarından epey bir miktar yolduğumu gördüm.Ardından Selma hanım hem temizlenmek hemde birer duble whisky daha getirmek için dışarı çıkınca kocası tekrar sikimi ağzına alıp iştahla yalamaya başladı. Az önceki orgazmımdan sikimde kalan spermleri iyice emip yalayıp yuttu.Selma elinde whisky bardaklarıyla kapıdan girdiğinde kocasını sikimi iştahla yalarken görünce gözlerime bakıp tatlı bir tebessüm ederek bardakları kenara koydu ve bizi izlemeye başladı o da bu duruma fazla kayıtsız kalamayıp kocasının sikini ağzına aldı.Kocası benim sikimi karısıda kocasının sikini iştahla yalarken bende arada whiskimden bir yudum almak için bardağa uzandığımda aklıma Selma nın amından whisky içmek geldi. Yarağımı Nedim in ağzından çıkarıp Selmayı sırt üstü yatırdım göğüslerinin arasından içkiyi yavaş yavaş dökerken bende ağzımı amına dayadım. Selma nın am sıvılarıyla karışmış Jack Daniels ın tadı bir harikaydı. fakat birden Selma kıpırdamaya huzursuzlanmaya başladı :)) whisky amını yakmış canını acıtıyordu.Bunu anlayınca bardağı kenara koyup dilimi Selma nın amının iyice derinliklerine sokup ne var ne yok yalayıp yutarakSelma nın amının acısını dindirdim.Ben karısının amını yalamayı bırakınca Nedim onun bacak arasına geçip gidip gelmeye başladı.bir yandanda arkasına geçmem için bana işaret ediyordu bende önceden hazırladıkları kremi iyice damarları çıkıp taş gibi olmuş sikime sürüp Nedim in arkasına geçtim Yarağımı yavaş yavaş götüne sokarken oda bir yandan karısını sikiyordu sikimi nedime köküne kadar sokunca nedimden derin bir oh sesi yükseldi bunu hisseden karısı iyice tahrik olmuş kocasının sırtını tırnaklayıp kanatıyordu bu pozisyona fazla dayanamayan karı koca aynı anda sarsıla sarsıla boşaldı tam bende boşalacağım sırada sikimi nedimin götünden çıkarıp ikisinin arasına geçtim ve spermlerini yutmak için bekleyen nedim ve karısının yüzüne boşaldım karı koca spermlerimi yalamak için adeta birbiriyle yarışıyorlardı.O gün Selma ve kocasını değişik pozisyonlarda defalarca siktim.Onlar bu gün yurt dışında yaşıyorlar ama İstanbula her gelişlerinde görüşüyoruz.(

evli çiftin orospusu oldum(1)

Merhaba. Daha önce çağrı`ya ilk verişimi yazmıştım ve yayınlanırsa diğer sikişlerimi de yazacağımı söylemiştim. 19 Yaşında olmama rağmen, fiziğimle çok    dikkat çekiyorum ve bu sayede bir çok kez sikiştim.Bu yaşadığım olay 2003te oldu ve süper bi tecrübeydi. En yakın arkadaşım zeyneple bir cafede buluşacaktık ama ben yarım saat kadar erken gitmiştim. Oturdum, içecek bir şeyler söyledim ve sigaramı yaktım. Bir süre sonra biraz ilerideki masada oturan adamın, yanında bir bayan olmasına rağmen gözlerini benden ayırmadığını farkettim. Önce rahatsız olmuştum ama    sonra hoşuma gitti. Karşısındaki bayanın elini tutarken gözlerime bakıyordu. O gün üzerimde mini kot bir etek, açık, beyaz bir ayakkabı    ve üstümde de ince, dar ve beyaz bir body vardı. Kendine bakan, kızıl saçlı, yeşil gözlü, 1. 74 Boyunda ve    63 kilo bir bayan olduğumu söylemiştim önceki yazımda:)zeynep geldiğinde tuvalete gitmek için kalktım. Ama gittiğimiz yerde tuvaletler unisexti!yani kadın erkek beraber kullanılıyordu. Biraz aynada kendime baktım. Arkamdan geldi. Ellerini yıkamaya başladı. Ben de lavaboya, hemen onun yanına çıkıp oturdum ve bacak bacak üstüne attım. Afalladı.O sırada yüzüğünü farkettim, evliymiş!hemen oturduğum yerden kalktım ama eteğim miniydi ve ona frikik vermiştim. “Gitme” dedi ama duymazlıktan geldim. Bir süre sonra kalkarlarken adam masama gelip bir kağıt bıraktı. Akşam bir barda buluşmamızı istiyordu. Yalnız    gittim. Biraz içtikten sonra adam masama geldi ve adının cenk olduğunu, eşi yarenle birlikte benimle tanışmak istediklerini söyledi. Eşi de sarışın, etine dolgun ama çok hoş bir kadındı. Kabul ettim. Beraber bir şeyler içtik, konuştuk. Yaren tuvalete gittiğinde cenk bana    iyice sokulup “bu gece uzun sürsün. Seni hissetmeden gitmeni istemiyorum” dedi. “Yaren ne olacak”diye sorduğumda, “o biseksüel. Seni rahatsız etmezse bize katılabilir” dedi. Önce itiraz ettim ama cenkin kalçalarımı yavaşça sıkıştırması ve boynumu yalaması teklifi kabul etmemi sağladı. Saat2 gibi kalktık. Arabayı cenk kullanıyordu, yaren de arkaya yanıma oturmuştu. Ben de biseksüel olduğumdan yaren`i okşamaya başladım. Üzerinde gömlek vardı. 3-4 Düğmesini açtım ve öpmeye başladım. Göğüsleri sert değildi ama büyük ve güseldi. Pantlonunun üstünden amını sıvazladım biraz. Sonra kulaklarını yaladım.    Yaren iç çekiyor, inliyordu. Bu kadar çabuk etkilenmesine şaşırmıştım. Azsın diye göbeğinden küloduna kadar yavaşça yaladım ve geri çekilip pencereden bakınmaya başladım.Ama aklım cenk`teydi!sikinin büyüklüğünü çok merak ediyordum. Eve geldiğimizde .    cenk dudaklarıma yapıştı ve dilimi emmeye başladı. Sonra da “hoşgeldin!”diye gülümsedi. Birer içki alıp kanepelere geçtik. Hiçkimse konuşmuyordu. Yaren içeri üstünü değiştirmeye gitmişti. Hemen cenk`in sikine elimi attım. O da bacaklarımdan amıma doğru yaklaşıyordu. Öpüşmeye başladık. Cenk boynumu, kulaklarımı yalıyor öpüyordu. O sırada yaren geldi. Üzerinde yalnızca cenk`in olduğunu sandığım    uzun bir t-shirt vardı. Altında külot olup olmadığını göremiyordum. Yanımıza yaklaşıp beni ayağa kaldırdı. Uzun sarı saçlarını toplamıştı. Henüz 25 yaşında olduğunu sonradan öğrenmiştim. Cenk de arkamdan ayağa kalktı ve bodymi çıkardı. Yaren de sütyenimi çıkartıp göğüslerimi yalamaya başladı. Cenk arkamdan sikini kalçalarıma dayamış zorluyoru. Ben de yarenin poposunu okşamaya başladım. Altında hiçbir şey yoktu. Amına kaydırdım elimi, tertemizdi. Yalamak istiyordum. Hemen eğildim ve dudaklarından yalamaya başladım. Bu sırda yaren cenk`in üstündekileri çıkarmaya başladı. Cenk de pantolonunu çıkardı ve öpüşmeye    başladılar. Ben de yaren`e oral yapıyordum. Ayağa kalktım, eteğimi ve tangamı da çıkardım, yaren`in t-shirtünü de çıkardım ve artık 3ümüz .    de çırılçıplaktık. Yareni koltuğa oturttum. Önünde domalıp orala devam etim. Cenk arkama geçmiş deliğimi yalıyor, amımı mıncıklıyordu. Iyice tahrik olmuştum.    Yaren boşalmak üzereydi. Cenki yarenin üzerine çektim ve kulağına “içine girme, yalnızca delirt” dedim. Cenk dediğimi yaptı ve yaren 2-3    dakika içinde boşaldı. Cenkle beraber yarenin amını yaladık sonra cenk beni yere yatırıp amımı yalamaya başladı. Yaren banyoya gitti. Bu    sefer cenkle 69 yapmaya başladık. Ikimiz de inliyorduk. Yaren elinde krem ve vibratörle geldi. Her şeyi düşünmüşlerdi. Ben cenkin üstündeydim. Yaren de arkadan götümü okşuyor, parmaklarını kremleyip yavaşça içime sokup genişletmeye çalışıyordu. Cenk`i deli gibi sömürüyordum. O da beni diliyle sikmeye başlamıştı. En sonunda ağzına boşaldım. O arada yaren cenk`in yarağını ağzına aldı, cenk götümü parmaklamayı sürdürdü ve yaren cenk`İ boşalttı. Hepimiz biraz rahatlamıştık ama yetmiyordu. Daha cenk içime bile girmemişi ve yaklaşık 20 cm olan kalın sikinin amımı zorlamasını    istiyordum. Devamını bu yayınlandıktan sonra yazacağım. Cenk ve yaren köpek gibi siktiler beni!Gönderen: azgınkız

dul gönül ve evli yigeni ilknuru düzüşüm

slm arkadaslar bu yasadıgım olayı anlatmak aklımın ucundan bıle gecmezdı ama burdakı paylasılan hıkayelerı okuyunca paylaşmaya karar verdım yasadıgım bu olay yaklasık 2 yıl önce basladı ve halen sürüyor gönülle iş yerinde tanıstım ilknurla ise beni gönül evinde tanıstırdı gönül 30 yasında 175 boy 90 70 90 civarı kumrak 1 dul kadın asırı güzel degıl ama fizigi cok iii ilknur ise 22 yasında 160 boy 80 60 85 arası çok tatlı evlı 1 bayan neyse çok uzattım konuya geceyım 1 gün gnülle siş yerınde sohpet ederken ona boşanalı 2 yıl oldu zor olmuyormu diye 1–2 soru sordum kacamak cevaplarla tek sıkıntım var cok yanlızım herzaman dedı bende senın yanlızlıgını gıderırım ama 1 sarla dedım oda nedır dıye sorunca bende ilknuruda sikerim dedi ilk zamanlar olmaz derken sonra kabulettı neyse ben gönülle muhabbetın ötesine gidip yatak fılan derken gönülü sikmeye basladım artık ilknuru da sikmeliydim gönüle 1 gün artık onu eve cagır bu aksam 2 nızıde sikmek istiyorum dedım biraz bozuldu ama tamam dedı aksam 9 sıraları tel caldı arayan gönüldü gel dedi eve vardıgımda ilknurla gönül beni bekliyordu ama ilknur uyukluyordu gönüle kaş işaretiyle ne iş dedim ses cıkarma dedı ılknurun kabul etmıyecegını düşünüp ona uyku hapı vermiş neyse o dalarken ben gönülü kucaklayıp odaya gectık onu yavas yavas soymaya basladım kılot ve sutyenle kalıncaya kadar soydum sonra dudaklarına yumuldum emiyor ısırıyorum adeta ama onunla sevişirken hep aklım ilknurda idid neyse gönülün amını zor kapatan kilodunuda çıkarım amını emmeye basladım ben böyle zevk alan 1 kadın görmedım adeta yatakta ters dönüyor ben yaladıkca sonra 69 olduk benımkını azına verdım delı gıbı emıyor 4-5 dk geçmeden azına patladım ama döl yutmayı sevmez oo o temizlenip yanıma geldi ve ilknur uyudu senın artık dedı ve yattı o ben ılknurun yanına gıdıp onu yavas yavas soymaya basladım aman allahım ne göreyım vücudu pamuk gibi benbeyaz benı iyyce delı ettı altında kırmızı takım ıc camasırıyla harıka görünüyodu sütyenını cıkarıp gögüslerını yalamaya basladım ınanın tas gıbı sert cok harıka vücüdu vardı yalayarak asagıya ınmeye basladım amına gelınce kılotunun üstünden 1 az yaladım 1 tek tüğ yoktu pürüzsüzdü kilotunuda cıkarıp amını 10 dk yaladım ve artık ıcıne gırmenın zanamı geldı dıyerek benım 17 cmlık kalın sıkımı ıcıne soktum ınanın hiç sikilmemiş amcık gıbı sımsıkı ıdı mükemmel idi ben yaklasık 20 dk sikip boşaldım aklıma harıka kalcalarının arasındakı kahve rendi kutu geldı daracık küçücük masum duruyordu yüz üstü cevirip karnının altına 2 yastık koyarak onu domalır vaziyete aldım süper duruyordu sonra sikimi kayganlaşması için amına soktum ve göt deligini denedim girmedim 1 kaç deneme gene girmedi sonra gönülün dove kremini alıp göt deligine masaj yaparak açtım benım sıkımede sürerek denedım sımdı zorda olsa girmeye basladım sankı sıkım fırında ımış gıbı ıdı 15 dk siktim ve bosaldım sonra uyudum devamı sonrakı hıkayemde