bir efsaneydi

Ben 19 yaşında bir taksiciyim. Bir gece vakti istanbul taksimde turlarken arabama gerçektende baş yapıt bir hatun bindi ve bana taksim şee club kulubüne gitmemi söyledi. Manita tam anlamıyla harikaydı ve üzerinde beyaz seten bir mini etek ile beyaz bir    bady vardı. Göğüs dekoltesi okadar açıktıki tahmin ede biliyorsunuzdur sanırım. Öncelikle bir tekel bayinin önünde durmamı ve bana 6 tane bira almamı söyledi. Bende dediğini yapıp gidip aldım. Aldıktan sonrada beşiktaş iskelesine çekmemi söyledi ve bende güzel sote bir yer bulduktansonra oraya çektim. Biranın birini bana uzattı, saatte epey geçti bende ısrar etmeden birayı aldım ve yudumlamaya başladım. Bana yanına gelmemi söyledi yani arka koltuğa. Herneyse yanına gittim ve konuşmaya başladık. Bana nekadar gençsin böyle dedi, artı esmersiin bende sarışınım sarışınların esmerlere bir başka zafıvar biliyorsun değilmi dedi. Ben iş koyduğunu taa baştan anlamıştım ve yavaşca yanına yaklaşmamı söyledi. Yanına yavaşça yaklaşmaya başladım ve dudağını uzatırmısın dedi ve uzattım çok nazik bir öpücük kondurdu ve çantasına yöneldi ben biraz ürkmüştüm çantasından esrarı çıkararak sararmısın dedi ve sarmaya başladım. Kulübe gittik…Baya vardı hepsini koymamı istedi, bende çok narin bir cigara yaptım    ona. karı belliydi harbi bir kulüp karısıydı. Herneyse yaptık içiyoruz kankiler, biraları bitirdik bu arada yaptığım 3 lüde bitti. Ikimizinde    kafası bir katrilyon olmuştu. Bana kulübe gidellimi dedi ve kulube gittik. Elinde 2 tane ex çıkardı ve yutmamı istedi ya sen dedim, tamam birinide ben yutucam dedi ve exleri attık. Exin kafası 15dakika sonra geldi ve çılgınlar gibi kulupte kopuyorduk.    Deliler gibi birbirimizle pistin ortasında çılgınlar gibi sürtünüyordukk. Sonra etilere evime gidelim dedi ama nasıl çatır çatır patlıyoruz etiler gidene    kadar. 4 Kere boşaldım arabada. Sakso çekiyordu durmadan. Evine gittiğimde dona kalmıştım, böyle bir ev olamazdı harbiden. Evdede cıgara yaptık    ve içmeye başladık. Halan patlıyorduk ve odasına doğru hızlı bir şekide ilerledik. Beni yatağa attı ve üstümü çıkardı. O zaten .    çırılçıplaktı. Bunun ağzına kulağına amına götüne nekadar delik varsa sokuyordum. Exin etkisiyle çatır çatır sikişiyorduk ve karı bir anda bayılıverdi    aşırı enerji kaybından. Benim işime gelmişti, bunu banyoya soktum ve amına ölüm vuruşları yapıyordum. Sonra ayılmaya başladı ama nasıl inliyor bir bilseniz nasıl bağarıyor deliler gibi. Hiç böyle sex yapmamıştım dedi. Ikimizinde sabaha kadar sikiştikten sonra kafamız yavaş yavaş düşmeye başladı ve inanın arkadaşlar sexi size exliyken tafsiye ederim. Sonra sabahleyin karı bana 1000 dolar verdi ve o günden bu güne o karıyla her hafta kulübe gidip sikişiyoruz. O karının beni bırakacağı yok, halande çatır çatır sikişiyoruz. Gerçek anımı sizinle    paylaştığım için mutluyum kankalar. Sizede düşer işallak. Kendinize iyi bakın. Daha farklı maceralarımı yazıcam söz. Bol amcıklı çatır çatır sikişli günler kankalar görüşürüzzz… Gönderen: Sexy Çocuk
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir